Oletteko käyneet ulkoilemassa tänään?
Kommentit (22)
Koiran kanssa käynyt pari lenkkiä ja on siellä jäätävän kylmä.
On liian kylmä. Maakin on valkoinen yön jälkeen.
12 kilsaa hiihtoa mahtavassa kelissä☺ei ollut kylmä.
Ajattelin kähteä golfkentälle. Täällä lämpötila +25C
Kävelin yli tunnin lenkin Töölönlahden ympäristössä ja ilma on kyllä melko jäätävä, mutta ei se nyt kuitenkaan reippaillessa haittaa. Silti sitä kunnon kevättä odotellessa...
Itse ajattelin lähteä kävelylenkille heti, kun aurinko paistaa. Äsken paistoi hetken, mutta ehti mennä pilveen ennen kuin aloin pukea ulkovaatteita päälle.
Ehkä menen kuitenkin ulos. Tulee paha mieli, jos ei liiku tänään yhtään, vaikka on päättänyt, että viikonloppuna harrastaa jotain liikuntaa.
Minä olen jo muutaman kerran käynyt tässä aamupäivän aikana haukkaamassa raitista ilmaa jääkaapilla. Siellä on n. +4 celsius-astetta, ei paha. Pakastimessa on kylmempi. Kyllä sinnekin täytyy varmaan vielä uskaltaa, kun minulla on siellä jätskiä.
Pitää mennä K-citymarketiin tänään hakemaan jäätelötarjous, nyt täytyy ensin tosin laittaa sämpylät uuniin, että saa taas tuoretta leipää.
T. Lidl-mies.
Tässä nyt mihinkään ulkoilemaan ehdi kun töissä pitää olla.
Kävin kääntymässä pihalla. Oon vähän kipeä niin hyvällä mielellä koin pikkusere riittäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä K-citymarketiin tänään hakemaan jäätelötarjous, nyt täytyy ensin tosin laittaa sämpylät uuniin, että saa taas tuoretta leipää.
T. Lidl-mies.
Mikä jäätelötarjous??!!
T:8
Olin tulossa kipeäksi, joten pysyn vielä sisällä. Kylmä siellä on myös.
Kävin jo kaupassa ja kohta lähdetään Haltialaan katsomaan lampaita. Ei nollakeli ole kylmä, kun on oikeat vaatteet. Ulkoilen talvella vaikka 30 asteen pakkasessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lidl-mies.
Mikä jäätelötarjous??!!
T:8
Ilmoitin siitä jo kyllä tänään tällä palstalla, kyse on litran kermajäätelöstä, 1€/litra.
T. Lidl-mies.
En ole käynyt ulkoilemassa moneen viikkoon. Ei vaan kiinnosta. Tylsää .
Kävin pitkällä aamukävelyllä ja torilla hakemassa hedelmiä ja vihanneksia ja kalaa.
Vaikka nyt on vaihteeksi taas kylmempää, niin minusta se on vain mukavempi ulkoilukeli, pukeutuu vain kelin, ei kalenterin mukaan. Aion mennä tässä iltapäivällä reippaalle kävelylenkille, kunhan olen ensiksi keittänyt kahvit.
Pitää mennä. Sain kipsin ennen pyhiä pois jalasta ja pitää kuntouttaa. Kolme kuukautta menikin petipotilaana enemmän tai vähemmän.
Tässä me on altaan reunalla istuskeltu pari tuntia. Piti mennä rantaan uimaan, mutta tuulee ihan pirusti. Lämpöä taitaa olla täälläkin 25 astetta.
Kävin ja pian menen uudestaan.