rva43

Mieheni on alkanut kyselemään seksistäni entisten miesteni kanssa ja hän selvästikin kiihottuu mitä yksityiskohtaisemmin asiasta kerron.
Nyt hän on alkanut puhua että jos voisin olla jonkun miestuttavani kanssa yhdynnässä...
Onko muita joilla samankaltainen tilanne ? Olen hieman tyrmistynyt mutta mieheni asiasta kiihoittuu järjettömästi.

• ylös 6
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä mies on myös ehdottanut että olisin vieraan miehen käsittelyssä ja hän katselisi. Minua on mieheni puheet alkaneet pikku hiljaan kiihoittamaan ja olenkin miettinyt pitäisikö tilaisuus käyttää kun sellainen nyt on. Toisaalta ajattelen mutä seurauksia siitä saataisi liittoome tulla, mut kai ukko sen sitten kestää kun sitä koko ajan ehdottelee. Onko naisia jotka ovat tämän tehneet ? Kokemuksia ??

Vierailija

Siis tuo on miesten keskuudessa todella yleinen fantasia. Monesti puhutaan ns aisankannatus fantasiasta, jossa mies on ikäänkuin alistettuna. Itse en kiihotu siitä, että olisin alistettuna vaan tilanteen herrana ikäänkuin tarjoaisin "omistamaani" naista hyvälle kaverille. Ja tämä vierasmies olisi vieraana ja hyvien tapojen mukaisesti olisi minulle kiitollinen kun olen niin vieraan varainen isäntä. Kehuskelisi minulle kuinka hyvät antimet minulla on hänelle talossani tarjottavana ja antaisi lahjaksi minulle vaikka konjakkipullon jne.

Nro 2 täällä oli hyvä aloitus jossa puhuttiin juuri tuosta epävarmuudesta ja ketjussa oli ihan hyviä pointteja siitä miten asiaa voisi lähteä kokeilemaan vähän pehmeämmin. Yritän etsiä ko. Ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tässähän se ketju
http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-vieraa...

Ja sen verran vielä itse asiasta, että moni nainen varmasti luulee, että miehen taka-ajatuksena on se että sitten pitäisi kokeilla myös naista kolmantena pyöränä. Tämä ei pidä paikkansa. Itse en fantasioi naisesta kolmantena oikeastaan koskaan. Tietysti minä voisin tuotakin kokeilla, mutta ajatus ei ole mitenkään erityisen kiihottava

Vierailija

Meillä tuo kerran koettu. Oli vieras mies mukana makkarissa. Aluksi mua jännitti sairaasti kun aloiteltiin vieraan kanssa. Mieheni katseli ja antoi ohjeita mitä tehdään. En pitänyt siitä ja olin vaivautunut. Mieheni poistui hetkeksi ja se auttoi mua pääsemään turhasta jännityksestä. Kun mieheni palasi, imin vierasta jo täysillä. Mieheni istui sängyn laidalle ja seurasi toimitusta. En saanut orgasmia mut vieras sai. Vähän ristiriitaiset tunteet oli ja arveluttaa miten mieheni tähän kaikkeen suhtautuu. Seuraavasta kerrasta ei vielä ole sivittu, mutta mieheni sanoi että tätä herkkua saan lisää. En tiedä haluanko.

rva43

mieheni ei siis hslua kolmatra pyörää vaan että ihan yksin olisin itselleni mieluisan miehen kanssa ja vsin kertoisin mitä tapahtunut. en halua seksiä vieraiden kanssa joten mieheen pitöisi tutustua. mitäs jos häneen sitten ihastuu tms?

Vierailija

rva43 kirjoitti:
mieheni ei siis hslua kolmatra pyörää vaan että ihan yksin olisin itselleni mieluisan miehen kanssa ja vsin kertoisin mitä tapahtunut. en halua seksiä vieraiden kanssa joten mieheen pitöisi tutustua. mitäs jos häneen sitten ihastuu tms?

Nro 2 ja 3

Siis tuo mitä kerroin, niin on varsinainen fantasiani, mutta kyllä minäkin kiihotun kun vaimoni on vieraiden miesten kanssa läheisemässä kontaktissa. Vaimoni on tanssinut ja viettänyt aikaa baarissa vieraiden kanssa, mutta sen pidemälle hän ei ole koskaan mennyt. Eli itsekkin kiihotun vaikka vaimoni saisi vain ominpäin vierasta. En osaa tarkemmin sanoa mikä tuossa kiihottaa. Monestihan fantasiat ovat kiihottavia vain siksi, että ne ovat kiellettyjä/tuhmia. Ja onhan vieraissa käyvä vaimo aika tuhma ;)

Vierailija

Meillä myös asiasta keskusteltu lähinnä mieheni aloitteesta. Mua ei ensin asia kiinnostanut pätkääkään ja ihmettelin että mieheni antaisi vieraan miehen naida minua. Kerran sitten mieheni toi työkaverinsa meille saunomaan ja asiat eteni siihen pisteeseen , että olin miesten kanssa samaan aikaan lauteilla, kiitos alkoholin. Istuin miesten keskellä ja mieheni alkoi puristella rintaani. Sanoi vieraalle että siinä on sullekkin toinen tisu. Jähmetyin paikkoilleni kun miehet puristelivat rintamuksiani. Miehillä seisoi kalut kovina ja hetken päästä jo runkkasinkin molempia käsin. Loppujen lopuksi nain vieraan kanssa takkahuoneessa mieheni katsellessa vierestä. Olihan se aika kokemus, mut ei välttämättä tule uusittua.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.