Vierailija

Se ei anna imuroida itseään ja hilsettäkin siinä on vaikka annan sille hyvää ruokaa. Harjaankin sitä usein, mutta tuntuu että se vaan lisää pölyä.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

Kompressorilla ilmaa (ei paineilmapurkista koska on jääkylmää). Löytyy esim huoltoasemilta renkaiden paineentarkastuspisyeiltä.

Vierailija

Kissat puhdistavat itse itsensä, mutta neuvottele hilseongelmasta eläinlääkärin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Putsaa kotisi paremmin niin kissakaan ei kerää pölyä. Mustassa kissassa pölyt näkyvät paremmin.

aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Putsaa kotisi paremmin niin kissakaan ei kerää pölyä. Mustassa kissassa pölyt näkyvät paremmin.

Äsken just mietin, että tämmöinen kommentti varmaan tulee. Minun kotini on muidenkin mielestä aina siisti. Ehkä sitten ei kuitenkaan ole, kun kissa pölyyntyy.

Vierailija

aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Äsken just mietin, että tämmöinen kommentti varmaan tulee. Minun kotini on muidenkin mielestä aina siisti. Ehkä sitten ei kuitenkaan ole, kun kissa pölyyntyy.

Oli meilläkin kissa aikanaan ja vaikka kotimme ei erityisen pölyinen ollut näkyviltä paikoilta niin tuo onnistui aina nuohoamaan jostain välistä ne putsaamatta jääneet pölyt esille. Tällainen taitaa kuulua kissan perusominaisuuksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOMPRESSORILLA EI SAA KOSKAAN PUHALTAA IHOLLE.

Ei kukaan niin teekään. Kommentoija halusi vaan vittuilla.

Kuka sinä olet minun kommenttejani kommentoimaan?

Vierailija

Osta eläinkaupasta Furminator-kampa. Mulla on niitä kaksi. Toinen lyhytkarvaiselle kisulle ja toinen, joka on tarkoitettu pitkäkarvaisille kissoille. Todella käteviä. Kissat tykkää ja karvat irtoaa helposti. Turkki kiiltää ja puhdistuu.

Vierailija

Lisää ruokaan kookosöljyä ruokalusikallinen, niin turkki pysyy paremmassa Kunnossa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.