Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helpp!!! Tarvitsen apua!!! (Hiusten vaalennus!!)

Vierailija
16.04.2017 |

Uskaltaako värjätä hiukset harmaiksi jos on kellertävät,oranssii menevät hiukset?? Vaiko kampaajalle?? Kellään kokemuksia??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kampaajalle

Vierailija
2/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset on rumat, jos ne on tyyliä Uino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan saako kampaaja täydellisesti pois näitä keltaoranssi kohtia pois??

Vierailija
4/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta värjäyskerrasta jää hiukseen pigmenttiä oman pigmentin lisäksi ja kun värjäät, niin lopputulos ei ole sama kuin markettivärin kyljessä. Varmemmin saat toivotun lopputuloksen kampaajalla. Itse värjätessä se on semmoista tuuripeliä.

Terkuin 8 vuotta itse värjäillyt ja hiukset pilannut. Nyt 2 vuotta kampaajan käsissä ja hiukset tuplasti paksummat, kiiltävät, huolitellut ja upean väriset. Pitkällä aikavälillä kampaaja on halvempi investointi. ;)

Vierailija
5/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harmaaksi? Se trendihän oli ja meni jo aikapäivä sitten. Mieluummin luonnonvaaleat. Ja itse neuvoisin myös tekemään KAIKKI vaalennukset kampaajalla. Terkuin myös aikanaan garniereilla yms. tyveään ja atvojaan vaalentanut ja hiuksensa katkaissut. Nyt kasvatusprojekti meneillään ja edelleen vanhat huonot latvat harventaa tukkaa. Tyvestä olaplexin kanssa värjätyt hiukset ovat paremmassa kunnossa kuin tukkani on koskaan ollut. 

Vierailija
6/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat meni jo.

Vierailija
7/7 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voinko suositella, mutta itse sain aikaan ihan onnistuneen vaalennuksen Lorealin Colorista-tuotteilla. Ensin vedin latvaan ombre-paketin, ja sitte muutaman viikon päästä vielä raitapaketilla raitaa. Ei ole ehkä ihan niin vaalee vielä kun haluisin, mutta kolmatta kertaa en ite uskalla, eli varmaan jossain vaiheessa vielä kampaajalle.