Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko tietoa ? Olen yrittänyt etsiä tietoa koulutuksesta, mutta ei tunnu löytyvän ainakaan yhteishaun puolelta. Olisiko jotenkin suuntautuminen tuolla pieneläinhoitaja koulutuksessa? Onko tietoa, mihin valintakokeissa painottavat ja olisiko jotain etukäteen luettavaa materiaalia.

• ylös 12
  • alas 10

Kommentit (17)

Vierailija

Muuten hyvä, mutta haluat siis yksisarvisten hoitajaksi, et yksisarvishoitajaksi? Veikkaan, että sinun vastaanotollesi ei ole ruuhkaa, koska yksisarvisia ei ole juurikaan näkynyt.

• ylös 15
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hakeudu ensin lääkikseen uskomushoitojen koulutusohjelmaan. Voit sitten fuksivuoden jälkeen valita pääaineeksi yksisarvishoidot, enkeliterapian jne.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hakeudu ensin lääkikseen uskomushoitojen koulutusohjelmaan. Voit sitten fuksivuoden jälkeen valita pääaineeksi yksisarvishoidot, enkeliterapian jne.

Eikö lääkiksen pääsykokeissa painoteta fysiikkaa? Ei ole mun vahvin aine koulussa.
Miten tuo enkeliterapia, onko vaan lääkiksessä erikoistuminen , miten hoitoala ?

Vierailija

Yksisarviset ja muut uskomushoidot ovat pelkkää kusetusta ja huijausta. Toiminimi vaan pystyyn ja lepertelemään huijatuksi haluaville naistenlehdistä poimittuja elämänviisauksia, ei siihen mitään koulutusta tarvita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkiksen pääsykokeissa painoteta fysiikkaa? Ei ole mun vahvin aine koulussa.
Miten tuo enkeliterapia, onko vaan lääkiksessä erikoistuminen , miten hoitoala ?

Enkeliterapiaan sun pitää lääkiksessä ottaa sivuaineiksi sekä teologia että psykologia. Aika vaativa paletti, mutta onhan se sen arvoista <3

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Olisi kiva kuulla Yksisarvishoitajilta itseltään kokemuksia, oliko koulutus haastava ja onko työ vastannut odotuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellaiseksi pääsee vain jos on maailmankuulu, vähän kypsempi playboy-tähti.

Kaikki varttuneemmat playboy-tädit eivät piittaa makeasta elämästä Hefnerin kartanossa tai Monacon jahdeilla, vaan yksisarviset on enemmän heidän juttu sitten kuitenkin. Kutsuja jahdeille tuli, ei ole siitä kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksisarviset ja muut uskomushoidot ovat pelkkää kusetusta ja huijausta. Toiminimi vaan pystyyn ja lepertelemään huijatuksi haluaville naistenlehdistä poimittuja elämänviisauksia, ei siihen mitään koulutusta tarvita.

Sun mielestä yksisarviset pitäisi jättää hoidotta :(

Vierailija

Luulen, että voit hakeutua mihin tahansa terveyskeskukseen työharjoitteluun ilman mitään koulutusta. Eihän siellä kukaan lääkärikään koulutuksesta huolimatta mitään mistään ymmärrä. Vaikutat suurinpiirtein yhtä teräväpäiseltä. Siellä voit toteuttaa uskomuksiasi ihan rauhassa, kukaan ei häiritse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulen, että voit hakeutua mihin tahansa terveyskeskukseen työharjoitteluun ilman mitään koulutusta. Eihän siellä kukaan lääkärikään koulutuksesta huolimatta mitään mistään ymmärrä. Vaikutat suurinpiirtein yhtä teräväpäiseltä. Siellä voit toteuttaa uskomuksiasi ihan rauhassa, kukaan ei häiritse.

😁

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla Yksisarvishoitajilta itseltään kokemuksia, oliko koulutus haastava ja onko työ vastannut odotuksia.

Valmistuin pari vuotta sitten kurssin priimuksena. Koulutuksessa haastavinta oli yksisarviskuiskauksen ja anatomian kurssit. Kyllä tämä todella monipuolista työtä on. Alalle ei ole tunkua, joten työllistyy hyvin. Itse opiskelin sivuaineena pegasosparantajaksi.

Vähän olen ihmetellyt sitä, kuinka moni ei edes tiedä asuvansa yksisarvisen kanssa vaikka itse huomaan ne heti. Usein nämä laiminlyödyt yksisarviset ovatkin niitä vaativimipia tapauksia ja eniten hoidon tarpeessa. Tärkeä osa työtä onkin levittää yksisarvistietoutta. Jotkut sitten kaikesta valistuksesta huolimatta ottavat kesäyksisarvisia. Syksyn tullen niitä sitten kiertää orpona pitkin poikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käyköhän Susanna Tanni tällä palstalla?