Vierailija

Onko silloin viikko-viikko paras ratkaisu?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Millä tavaoin sairaita ja mitä se liittyy asiaan?

Viikko-viikko toimii parhaiten, jos vanhemmat asuvat hyvin lähekkäin ja lapset ovat jo melko isoja. En lähtisi ihan pienen perusturvaa hajottamaan vuoroasumisella, vaikka tavallistahan tämäkin on. 

Vierailija

Asumisratkaisuja haetaan aina lapsen etua tavoitellen. Haiskahtaa, että jotenkin etsitte itsellenne helpointa ratkaisua. 

Mutta avaa nyt enemmän tilanteesta eli minkäikäiset lapset, miten asuisitte eron jälkeen ja mitä rajoituksia nämä sairaudet tuovat olemiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä tavaoin sairaita ja mitä se liittyy asiaan?

Viikko-viikko toimii parhaiten, jos vanhemmat asuvat hyvin lähekkäin ja lapset ovat jo melko isoja. En lähtisi ihan pienen perusturvaa hajottamaan vuoroasumisella, vaikka tavallistahan tämäkin on. 

Hieman lisää infoa kaipaan minäkin sairauksista, eihän kukaan voi yhden sanan perusteella sanoa mikä teidän lapsille olisi paras ratkaisu. Myös sijaisperhettä kannattaa ajatella, jos tilanne on oikeasti vaikea. Lapsen etu menee nyt teidän vanhempien haluamisen edelle nyt.

Vierailija

Minkä ikäiset lapset? Millä tavalla sairaat vanhemmat? Olen itse totaaliyh ja minulla on krooninen sairaus. Koen helpommaksi koska ex mieheen tulehtuneet välit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäiset lapset? Millä tavalla sairaat vanhemmat? Olen itse totaaliyh ja minulla on krooninen sairaus. Koen helpommaksi koska ex mieheen tulehtuneet välit.

Niin sinun välisi ex-mieheesi ovat tulehtuneet, mutta ovatko lastenkin välit nyt poikki isäänsä kokonaan? Vietkö lapsiltasi isän ja mieheltäsi lapset ihan omien päähänpinttymiesi takia? Toivottavasti edes miehen sukulaiset ovat lasten elämässä mukana vai oletko vienyt esimerkiksi miehen vanhemmilta lapsenlapset pois? Jotenkin nousi karvat pystyyn kirjoituksestasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.