Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vattu mun siskoa. Kummiasiaa.

Vierailija
24.03.2006 |

Olen raskaana rv 40 ja kummitytön synttärit on sunnuntaina ja juhliinhan totta kai pitäisi mennä (siskoni mukaan), koska tyttö pettyisi niin paljon, kun ei saa lahjaa. Perhe asuu 150 kilsan päässä ja en todellakaan ala istumaan kauaa autossa + kaksi isompaa lasta ovat syntyneet alle neljässä tunnissa (kuopus syntyi 2 tunnissa), joten on parempi olla lähellä sairaalaa, koska en todellakaan halua synnyttää autossa keskellä-ei-mitään, missä siskoni perheineen asuu. Ja synnytys voi käynistyä koska tahansa, koska viimeisen viikon ajan on supistellut joka ikinen rankasti, mutta supistukset ovat sitten loppuneet kuin seinään. Yritin vääntää asian siskolleni rautalangasta, mutta kun ei mene jakeluun niin ei mene. Tuntuu vaan, että olen joku ilmainen lahjan jakelu kone, joka syytää lahjoja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kutsuttu etkä pääse synttäreille :)

Vierailija
2/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lapset ymmärtää paremmin kuin vanhemmat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaa kyllä aikoja hassuja arvoja lapselleen. Ja vielä tyhmempää,ettei tajua, että vauvan ja sinun hyvinvointi menee nyt tämän asian edelle.Älä vaan lupaa lähteä , liian pitkä matka autossa istuttavaksi viimeisillään

Vierailija
4/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ikinä aiheuttaisi lapselle pettymystä vaan LÄHETTÄISIN LAHJAN POSTILLA.

Idiootti ap olet jos et pientä lasta muista.

Vierailija
5/5 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on myös sellainen, että häneltä on turha kysyä mitään lahjatoiveista, koska ne ovat aina sellaisia todella kalliita juttuja.