Vierailija

seuraavanlaiseen tapaan,esim.oliko se perjantai,kun heräsin yöllä.Jääkylmä ilma ulkona,ja klo n.02.Ulkona hillui baariporukkaa.Ajattelin,että miten joku jaksaa jossakin pakastinolosuhteissa juoda ja liuottaa aivosolujaan vapaaehtoisesti.Joku lauantai oli sama homma,kello silloin n.05 pintaan.Ajattelin,että miten jaksaa nuo ihmiset vihkiytyä tuolle noin yliturhalle elämänhaaskaustouhulle.Mulle saisi maksaa,että menisin minihameessa jäätymään ulos,saati muusta.Olenko seko ajatuksineni,vai vaan jotenkin vanhaksi tullut?

• ylös 4
  • alas 10

Kommentit (10)

Vierailija

Oleellista olisi tietää missä sinä hillut? Toivottavasti et pelkästään neljän seinän sisällä kissojen kera.

Vierailija

Olet normaali ihminen, jolla on omat mielipiteet ja kiinnostuksen kohteet? Mutta ei, et ole yhtään sen parempi ihminen kuin kukaan muu, vaikket hillu baareissa yömyöhään jne.

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En juo pakastinolosuhteissa vaan sisällä baarissa. Meillä päin ei terassit ole vielä auki.

Vierailija

Mä olen aina ajatellut noin. Ei siinä ole kännäämisessä mitään järkeä ole, aivosoluja kuolee joka kerta, eli tyhmemmäksi muuttuu. Se että on muka hauskaa on vain sitä että kun on humalassa niin kaikki typerä tuntuu hauskalta, eli se on feikkiä kaikki, ja palkintona on sitten häpeä mitä tuli kännissä tehtyä ja krapula.

Vierailija

Olen juonut vuoden aikana nyt kerran, ei kiinnosta. Kaverit vetää keittoa jatkuvasti, tuntuu kuin olisi joku Alien nykyään kun ei kiinnosta vetää lärvät ja maata krapulassa niinkuin kaikki muut.

M

Vierailija

Miehille varsinkin täysin turhaa touhua, pillua saat ehkä joskus säälistä, rahat menee. En ole yli 10v käynyt baarissa kun huomasin mitä ajantuhlausta se on, enkä ole edes ikäloppu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olihan se nuorena aikuisena kivaa..

Mitä olen 57 ja minulla on vieläkin kivaa baareissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se nuorena aikuisena kivaa..

Mitä olen 57 ja minulla on vieläkin kivaa baareissa.

Niin?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.