Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos housuissa on vetoketju ja nappi (farkut) niin kuuluuko ne avata kun vetää housut jalkaan?

Vierailija
15.04.2017 |

Entä jos ne menee päälle ilman avaamista ja sulkemista niin onko housut silloin väärän kokoiset?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parit farkut, joista ei tarvitse avata nappia. Hyvin pysyy päällä. Olen päätellyt että ovat sopivat kokoiset, eivät purista, kiristä, lökötä tai muutakaan.

Vierailija
2/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa pliiis! En oikeasti tiedä :( oon entinen läski enkä ymmärrä näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan hitokseen isot housut. jos menee avaamatta jalkaan :D Mut mikäs siinä jos tykkää lököttävistä..

Vierailija
4/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mihin tää maailma on menossa

Vierailija
5/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko mulla liian isot housut?

Vierailija
6/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko mulla liian isot housut?

On.

Vierailija
7/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vyötärönauhan sisällä kuminauha. Jos on niin ei tarvi avata nappia ja vetskaria. Mutta jos ei ole, niin sopivan kokoisia housuja ei saa päälle noita avaamatta.

Vierailija
8/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku taka-aasialaisparturi ei oikein kestänyt sitä että parempaa löytänyt miesasiakas viihtyi paremmin porontaljalla tulen loisteessa ja kiinnostavammassa seurassa?

Ja toiseen kaupungiin suunnistaessaan mustasukkainen naikkonen meluaa mitä mies siellä tekee? ("minuahan ei petetä").

Kuulostaa häiriintyneeltä kuten eestiläinen pentu. Kuulostaa siltä että sellainen otus on varmaan menettänyt itsensä, sitähän jopa pennun ukkokin meluaa.

Vierailija
9/22 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo liittyyy tähän?

Vierailija
10/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaanko vielä tästä asiasta. Millaiset housut menee jalkaa jos ne ei oo isot?

Vierailija
11/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sun kroppakin olla vaan oudon mallinen, niin silloin voi sopivat mennä jalkaan, vaikka ei joustaisikaan. Toinen asia on sitten se, että pysyykö ne jalassa? Jos pysyy on sopivat.

Vierailija
12/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan kehon mallista myös. Jos on kropaltaan tasapaksu, housut saa varmaan noinkin jalkaan. Jos on selkeä takapuoli, kurvikkaat lanteet ja ehkä vielä kapeahko vyötärökin, oikean kokoiset housut eivät mene noin jalkaan. Kun olin hoikempi ja mulla oli tuollainen kroppa, oikeankokoiset housut menivät hädin tuskin lanteista yli edes nappi ja vetskari auki. Nykyään ei tee noin tiukkaa, mutta kun lantion ja vyötärön välillä on kuitenkin n. 30 cm eroa, on ihan selvää, että jos housut saa vedettyä isoimman kohdan yli eikä niissä ole kuminauhaa, joka vetäisi ne kasaan vyötäröltä, ne ovat ylhäältä liian isot.

Vierailija
13/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaanko vielä tästä asiasta. Millaiset housut menee jalkaa jos ne ei oo isot?

Siis jalkaan ilman vetskarin tai nappien avaamista? No, verskat, trikoot. Ei minulla ainakaan mitkään muut. Aika kapea lantio saa olla, jos farkut menisivät ilman vetskarien avaamista jalkaan. Kai sen itsekin suunnilleen näet peilistä ja tunnet, jos housut ovat liian isot? Liian isot housut lötköttävät, eivät "istu", eivät pysy ylhäällä tai tekevät "pusseja" vatsan seudulle.

Vierailija
14/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten ne housut sitten pysyy ylhäällä? Vyöllä vai?

Vierailija
15/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vyötä vaan mahasta hyvinkin sopivat.

Vierailija
16/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vyötärönauhan sisällä kuminauha. Jos on niin ei tarvi avata nappia ja vetskaria. Mutta jos ei ole, niin sopivan kokoisia housuja ei saa päälle noita avaamatta.

Voi saada, jos on omenavartalo.

Vierailija
17/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee pussi reisien ja perseen kohdalle. Mahasta sopivat. Mikä mussa on vikana?

Vaikea sanoa näkemättä. Oletko mies vai nainen? Ehkä vartalonmuotosi on pyöreä, vatsakas. Ellet ole raskaana? Sinun pitäisi etsiä omalle vartalotyypillesi mitoitettuja vaatteita. Ei siinä mitään vikaa ole, ihmiset ovat erilaisia, erilaisine vartalotyyppeineen.

Vierailija
18/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee cubuksen jegging janet avaamatta päälle. Vartalonmalli on x, mutta noi joustaa ihan hirveesti.

Vierailija
19/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun housuissa on aina strechiä, joten menee vetämällä. Usein unohdan, että on vetskari ja nappi ja kiskon vaan alas ja ylös esim. vessassa käydessä. Pysyvät päällä eivätkä lökötä.

Avainsana on siis strech.

Vierailija
20/22 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on vaikka pujoittais housut päälleen pään kautta jos ne istuu ja näyttää päällä siltä kun käyttäjä haluaa ja sen näkee peilistä , myös ex-läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi