Vierailija

Ilkeää touhua. En voi ymmärtää.

• ylös 5
  • alas 2

Kommentit (5)

Vierailija

En ole ikinä kuullut naisen pilkkaavan miehen kaljuuntumista. Joskus kyllä selän takana sitä, kun kaljuuntuva mies yrittää "peittää" kaljuaan vetämällä ne muutamat jäljellä olevat pitkät haituvat sen kaljun yli, mikä vaan vanhentaa 20 vuotta eikä pelasta mitään. Kaljuuntumisessa ei ole mitään vikaa, mutta silloin miehen pitäisi itsekin hyväksyä se että kaljuuntuu.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Dissauksen määrä on vakio, aihe vain vaihtuu. Ennen naiset pilkkasivat kun olin lihava. Sen jälkeen siitä, että olin kukkakeppi. Sitten sain vähän lihasmassaa ja saan kuulla olevani vain ruma. Jos et olisi kaljuuntuva, sua dissattaisiin jostain muusta syystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun täällä juuri kukaan ei pilkkaa kaljuuntuvia miehiä, niin miksi vitussa piittaat niist muutamasta jotka pilkkaa? Oikeasti? Hanki nyt hyvä mies itsetunto!

Uhrin syyllistäminen on ok, jos uhri on mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullut naisen pilkkaavan miehen kaljuuntumista. Joskus kyllä selän takana sitä, kun kaljuuntuva mies yrittää "peittää" kaljuaan vetämällä ne muutamat jäljellä olevat pitkät haituvat sen kaljun yli, mikä vaan vanhentaa 20 vuotta eikä pelasta mitään. Kaljuuntumisessa ei ole mitään vikaa, mutta silloin miehen pitäisi itsekin hyväksyä se että kaljuuntuu.

Eli miestä on oikeus pilkata, jos hän ei toimi ulkonäkönsä suhteen, kuten naiset haluavat. Sairasta logiikkaa.

Vierailija

Jo kaljuuntunut mies ja ylpeä siitä. Nykyään jäljellä olevat sängellä tai kokonaan pois, mutta varmaan kaikki näkee, että olen luonnostaan melkein kalju. Ei kiinnosta arvon naisten mielipiteet tippaakaan. Ainoa mikä häiritsee on se kun nuoret klopit yrittää olla miestä ja ajetaan pää paljaaksi, ostetaan kiitos-paita ja otetaan "pari" tatskaa. Siihen vielä pukinparta haituvista päälle niin oksennus meinaa tulla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.