Vierailija

Voittaisit 90 miljoonaa euroa mutta olisit loppuikäsi sekä kuuro että sokea. Suostuisitko? :)

• ylös 2
  • alas 12

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En. Kaikki, mitä aikoisin sillä rahalla tehdä menisi hukkaan, joten ei kiitos. 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

En todellakaan näköä ainakaan antaisi mistään hinnasta, kuuloa voisin harkita. Onneksi ei tule tällaista valintaa kuitenkaan eteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Mitä minä sillä rahalla silloin tekisin?

Voisit auttaa sillä todella monia muita ihmisiä.

Vierailija

Kyllä. 90 miljoona perinnöksi perheelle, miehille ja lapsille. Ei tarvitse miettiä kahta kertaa, ei minun elämäni mitään herkkua ole nytkään, mutta tuolloin voisin tarjota parempaa edes perheelleni. Lapsille, tuleville lapsenlapsille ja lapsenlapsenlapsille.

Vierailija

Nykylääketieteellä sokean saa näkeväksi ja kuuron kuulevaksi joten kyllä, kun rahaa olisi maksaa em. "leikkaukset".

Vierailija

En. Olen reilu keskituloinen, velaton, omakotitalo, auto ja kesämökki. Olisi kivaa olla multimiljonääri, mutta mieluummin olen terve. Ei minulta nytkään puutu mitään, vaikka tilillä on kymmeniä tuhansia eikä kymmeniä miljoonia.

Vierailija

En, ei minulla ole käyttöä 90 miljoonalle. Minulla on jo kaikki mitä tarvitsen. Narsissikin pöydällä.💕

Vierailija

En. Olen itse asiassa ihan tyytyväinen tulotasooni ja ylipäänsä elämääni, en tarvitse kymmeniä miljoonia mihinkään. Pikemminkin ahdistaa ajatus, että moinen rahasumma tulisi ja pilaisi mukavan simppelin elämäni.

Vierailija

no, sokeudun kuitenkin jossain vaiheessa ja kuulokin lähtee, niin mieluummin sitten olisin 90 miljoonaa rikkaampi. ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.