Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse siis en ole mutta tuntuisi varmaan kauhealta olla oikeasti ruma ja ilman yhtään naista. Miten on ?

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse siis en ole mutta tuntuisi varmaan kauhealta olla oikeasti ruma ja ilman yhtään naista. Miten on ?

Ei harmita. Olen aseksuaali mies. Eikä minulla ole tarvetta naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joka päivä vituttaa. Voi kun pääsee nuo hyvännäköiset niin helpolla tässä elämässä.

Vierailija

Harmittaa. Seksiä kyllä saan ostamalla, mutta en naisen aitoa seksuaalista kiinnostusta

Vierailija

Vähän harmittaa, kun hyvin tiedän, että samantasoisena naisena saisin seksiä ja rakkautta niin paljon kuin haluan (no jälkimmäistä en tietysti alfa-miehiltä, mutta taviksilta).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei harmita. Olen aseksuaali mies. Eikä minulla ole tarvetta naiselle.

Mielenkiintoista. Saako kysyä, kaipaatko kuitenkin ei-seksuaalista kosketusta, esimerkiksi halauksia? Olen yrittänyt etsiä itselleni hugbuddya ja aseksuaali tuntuisi turvalliselta vaihtoehdolta, mutta onko teillä kiinnostusta edes sellaiseen?

Vierailija

Mitä rumempi ukko, niin juttujensa mukaan on pantu puolta suomee vaikka kukaan ei oo koskaan nähny yhtään naista rumiluksen seurassa, hah hah!

Vierailija

No miten se helvetinmoinen komeus ja varakkuus auttaa? Itseäni ei ainakaan mitenkään; naiset ovat kylmiä kuin jääkalikka.

Vierailija

Joka päivä. Olisinpa syntynyt naiseksi niin tämä seksin/läheisyyden puute ei olisi niin tuskallista. Ainakin he itse sanovat että voisivat olla ilmankin toisen ihmisen kosketusta, joten sen kosketuksen puutteen pitää olla jotenkin helpompaa heille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tjaa,a. Olen tainnut sitten onnistua hurmaamaan naiset muilla avuillani kuin ulkomuodollani. Luotan ja uskon itseeni ja siihen, että nainen kyllä ymmärtää minun arvoni jos ja kun on ihan "tavallisen"  fiksu. - Eikä niiden naisten, jotka toivovat itselleen ensi-sijaisesti omaa kiiltokuva poikaystävää / -miestä kumppaniksi  taida olla naisia, joista itse olisin erinomaisen kiinnsottunut; joten miksi harmittelisiin juurikaan sitä, että he eivät ole minusta sen enempää kiinnostuneita.  

Vierailija

No en ole kyllä ruma, mutta eipä se auta jos et itse ole aktiivinen. Naisilla toisin, senkun odottelee että joku alkaa ehottelee...

Vierailija

Paha sanoa, kun ei ole vuosikausiin kapakoissa sen vuoksi juossut, ainoastaan pannut menemään omaa vaimoa silloin kun on haluttanut. Todennäköisesti flaksi ei kovin hyvin enää kävisikään, ikää 51, mahaa, pöhötystä yms. Ehkä joku kapakkakukkanen voisi mukaan lähteä, mutta mieluummin sitä olisi ilman, kuin sellaista lähtisi panemaan, joka ei seksuaalisesti kiinnosta pätkääkään.

Vierailija

Rumakin mies voi saada naista kun on oikeat muuvit. Charles Bukowski, Albert Einstein jne. Diego Rivera.. Näitähän riittäisi.
Ruman miehen kannattaa kehittää jokin puoleensavetävä taito tai ominaisuus ja itsevarmuutta. Naisellehan rumuus on mielestäni kohtalokkaampi tikki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vähän harmittaa, kun hyvin tiedän, että samantasoisena naisena saisin seksiä ja rakkautta niin paljon kuin haluan (no jälkimmäistä en tietysti alfa-miehiltä, mutta taviksilta).

Sitten sinä et ole ruma mies, vaan vähintään tavis tai todennäköisesti viehättävän näköinen. Rumat naiset eivät nimittäin todellakaan saa seksiä ja rakkautta niin paljon kuin vain haluavat. Eivätkä saa läheskään kaikki tavallisen näköisetkään naiset.

Vierailija

En ole ruma, mutta kärsin pahasta liikahikoilusta. Tämän takia en pysty olemaan naisten seurassa kahdestaan, koska oireet pahenevat ja minulle on kehittynyt jonkin tason paniikkikohtaus asian suhteen ja tuntuu, että pitää päästä tilanteesta pois. 

Olen todella väsynyt tähän ongelmaan. Pitäisi varmaan kokeilla jotain mielikuva- ja rentoutumisharjoituksia, koska ongelma on pääosin psyykkinen. 

Vierailija

Aloittaja on provo. Rumakin mies saa naisseuraa. Pitää vaan olla munaa, rahaa, asennetta tai symppis. Miettikää nyt jotain Hjallista, Suomen rumin äijä ja naisia riittää.