Vierailija

Voisi vaihtaa miehen. Nyt joutuu tyytymään tuohon tiuskijaan. Nauttikaa nuoruudestanne.

• ylös 3
  • alas 3

Kommentit (9)

Vierailija

Ystäväni lähenee kohta viittäkymppiä ja tapailee puolet nuorempaa. ...siis nainen on vanhempi. Jätä se tiuskija ja lähde ulos😉 Ei sitä tiedä mitä vastaan tulee

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Sinulla sentään on mies, varmasti löydät toisenkin jos haluat.

Olen (vielä) nuori mutta kellekään en ole kelvannut enkä selvästi kelpaa vanhempanakaan. Ottaisin vaikka millaisen tiuskijan jos vaan saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen onnellisessa suhteessa mutta jos menettäisin miehen jotenkin niin en usko että haluaisin enää parisuhdetta. Nauttisin yksinolosta ja jotain tapailua voisi tietysti olla.
-N38

Tasa-arvoisempia kuin toiset

Vierailija kirjoitti:
Ystäväni lähenee kohta viittäkymppiä ja tapailee puolet nuorempaa. ...siis nainen on vanhempi. Jätä se tiuskija ja lähde ulos😉 Ei sitä tiedä mitä vastaan tulee

Onko se sellainen "tätinainen" joka ahdistelee nuoria naisia?

Naisillehan tämä on ihan normaalia.

Auta armias kun "setämies" tekee saman kuin "puuma".

Vierailija

Yksin on hyvä, mutta olisi ihan kivaa, jos olisi mies, mutta niin, että kumpikin asuisi omassa kodissaan. En ala enää leikkimään kotia 47v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kunhan nyt poika etsii äitiä tai elättäjää.

Vierailija

Ei se ole iästä kiinni. Juuri näin Facebookissa naisen joka näytti ihan alle kolmekymppiseltä ja ikää oli yli 50! Oli tosi urheilullinen, hymyilevä ja nuorekas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä vielä pienet lapset joten ei valitettavasti voi häipyä.

Vierailija

Näin nuorena naisena voin sen sanoa ettei se ole iästä tai edes ulkonäöstä kiinni.. ihailen itse vanhempien naisten itsevarmuutta, tyyliä ja useimmiten kasvonpiirteet on kivemmat, ei niin pyöreät kuten itselläni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.