Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Kumpi tärkeämpi "tavoite" elämässä, parisuhde vai lapset?

Vierailija
15.04.2017 |

Itselleni parisuhde, ja sitten kun se on hyvä ja kestävä, niin SIIHEN voi yhdessä hankkia niitä lapsia. En ikinä ikinä hankkisi lapsia yksin tai huonoon parisuhteeseen.

Olen ollut tosi yllättynyt, kun tällaisia naisia on olemassa, jotka on niin lisääntymishimoisia että mikä vaan parisuhden tekele tai mies kelpaa. Tosi surullista lapsille tuollainen itsekkyys :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde todellakin, en halua lapsia ollenkaan. Aina olen haaveillut löytäväni rinnalleni miehen jonka kanssa voin seikkailla ympäri maailmaa, onneksi löysinkin täydellisen sellaisen <3

Vierailija
2/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
4/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aloittajan kanssa; ensin hyvä ja terve parisuhde, mihin sitten ajallaan lapset kuvioihin. Näin pystyy tarjoamaan lapsille ihanteellisen kasvuympäristön.

Jos kuitenkin tulee ryppy rakkauteen ja ero kysymysmerkiksi, on mielestäni kaikkien osapuolten mielenterveyttä ajatellen ok kääntää sivua. Pahinta on jäädä väkisin epäterveeseen suhteeseen, sillä siinä kärsii niin itse kuin lapsetkin.

Vierailija
5/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammoista noin 80% tekee lapsia koska ovat itsekkäitä käärmeitä. Näkee palstan vuodatuksista.

Ja tämä on ihan faktaa.

Vierailija
6/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hyvä parisuhde ja sitten lapset ja näin olemme tehneetkin. Meillä on 2 lasta.

Mutta jos minulla ei olisi miestä ja tätä hyvää parisuhdetta niin olisin tehnyt kuitenkin 1 lapsen.

Haluan kuitenkin olla äiti, kokea raskauden ja synnytyksen ja elää lapsiarkea.

Vierailija
7/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 5 on epäitsekäs pyhimys joka ei koskaan ajattele itseään eikä omia tarpeita vaan maasilmanrauha ja muiden hyvinvointi edellä mennään :)

Vierailija
8/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maailmanrauha...

Vierailija
9/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde. En myöskään halua miestä, jolla on ennestään kontollaan kahden kodin heittopusseja, oikein puistattaa ihmiset, jotka siirtyvät suhteesta toiseen entisen elämän hankinnat mukanaan ja vääntävät vielä lisää kakaroita jokaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
10/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tiedä mihin elämä heittää - ero voi tulla. Mutta jos parisuhteen suurin motiivi heti on lisääntyminen, ja että "erotaan jos erotaan" niin näkisin, että päälle on jääneet infantiilit lapsihaaveet, ns. nukkeleikit.

Ensin pitää harjoitella sitä yhdessäoloa vastakkaisen sukupuolen kanssa, rakentaa tiivis aikuinen suhde ja sitten katsoa, sopiiko siihen lapsi, molempien käsien varaan.

Vierailija
11/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kumpaakaan ajatellut tavoitteena. Tapasin miehen, rakastuttiin, sitten kumpikin alkoi haluta lapsia, joten alettiin yrittää.

Tavoitteita mulle on olleet koulutus, työssä eteneminen/kehittyminen, ulkomailla asuminen, harrastuksessa kehittyminen ja myöhemmin ihmisenä kehittyminen. Lasten hoitaminen hyvin tietysti on myös tavoite, mutta ei lapset sinänsä.

Vierailija
12/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Mutta jos toinen pitäisi valita niin ehkä kai parisuhde.. Toki jos olisi/olisi ollut halua hommata lapsia niin eipähän siihen välttämättä parisuhdetta tarvitsisi. Onneksi alkaa olla jo ikä lähempänä 40 niin ei tarvitse moisilla enää päätä vaivata. T: sinkku, lapseton, varakas ja suhkot huoleton :)

Vierailija
13/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoista noin 80% tekee lapsia koska ovat itsekkäitä käärmeitä. Näkee palstan vuodatuksista.

Ja tämä on ihan faktaa.

Ei ole faktaa. Fakta on tutkittua tietoa. Tämän faktan todistamiseksi sinun olisi pitänyt määritellä, mikä tarkkaan ottaen on itsekäs käärme, muuttaa käsite mitattavaan muotoon, selvittää joko jokaisen palstailijan itsekkään käärmeyden aste tai sitten selvittää palstailijoiden ominaisuuksia niin paljon, että pystyt määrittämään kaikkia palstalaisia edustavan tutkimusotoksen. Enkä usko että olet näin tehnyt.

Vierailija
14/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Puolisoni ei ehkä ole juuri se oikea, mutta olen sitoutunut elämään hänen kanssaan loppuelämäni ja hyvää sekä tasaista arkemme onkin.

Vierailija
15/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juteltiin tästä äitini kanssa. Hän sanoi että hänelle on aina mies ollut tärkeämpi kuin lapset. Sen kyllä huomasikin.

Vierailija
16/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muuttaa parisuhteen...

Vierailija
17/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus juteltiin tästä äitini kanssa. Hän sanoi että hänelle on aina mies ollut tärkeämpi kuin lapset. Sen kyllä huomasikin.

Meillä oli näin, ja ihan asiantuntijoidenkin mukaan se tuo isoimman turvan lapsille, että vanhemmat ovat toisiinsa sitoutuneita ja toisilleen tärkeimpiä.

Sama tavoite omaan suhteeseen ja lapsille.

Vierailija
18/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole tavoite, mutta jos sattuu kohdalle osumaan, parisuhde olisi mukava juttu. Lapsia en halua enkä kaipaa. Miestä ei ole vielä löytynyt, joten kiertelen maailmaa, asun ulkomailla, teen uraa, harrastan ja nautin elämästä yksinkin.

Vierailija
19/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuuluu tehdä loppuelämän parisuhteeseen tasavertaisesti, eikä minään pikkutytön hormonihöyrypäätöksenä nukeksi.

Vierailija
20/24 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kumpaakaan ajatellut tavoitteena. Tapasin miehen, rakastuttiin, sitten kumpikin alkoi haluta lapsia, joten alettiin yrittää.

Tavoitteita mulle on olleet koulutus, työssä eteneminen/kehittyminen, ulkomailla asuminen, harrastuksessa kehittyminen ja myöhemmin ihmisenä kehittyminen. Lasten hoitaminen hyvin tietysti on myös tavoite, mutta ei lapset sinänsä.

Samoilla linjoilla. Tavoitteet elämässäni olen asettanut itselleni enkä riippuvaiseksi kenestäkään muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi