MissLonely

Pyörin useamman kuukauden Tinderissä ja päädyin poistamaan koko sovelluksen huonojen kokemuksien takia. Suurin osa Matcheistä ei koskaan laittanut viestiä ja kun itse näin muijana pari kertaa aloitin keskustelun, huomasin nopeasti, että ei sitä jäbää edes kiinnosta vastata viestiin. Muutaman Matchin kanssa tuli juteltua syvällisiäkin, mutta pian sain kuulla, miten mies oli löytänyt paremman muijan. Eräs oli aluks tosi kiinnostunu, kunnes musta yhtäkkiä löytykin vaikka mitä vikaa. Pari tyyppii sit taas ei edes halunnut sitoutua, mut en mä oikein pysty mihinkään ehkä-juttuun. Suurimman osan kanssa keskustelu loppui kuin seinään ensin aktiivisen keskustelun jälkeen. Yhden kanssa ollaan vielä viestitelty 1-2 kertaa viikossa muussa kanavassa, mutta tapaaminen ei tunnu koskaan onnistuvan. Hänellä tuntuu olevan niin kiire ja yhdet treffit hän jo "unohti".

Toisen voi näköjään vain sysätä syrjään kun löytyy jotain parempaa. En mä itsekään ole täydellinen, mutta olen oppinut virheistäni ja uskoisin olevani jollekin hyvä tyttöystävä. Ei vain kukaan tunnu kiinnostuvan tarpeeksi. Onko tosiaan nykyajan deittailukulttuuri näin raakaa? Miehiltäkin kuulisin mielelläni kommentteja. :D

• ylös 44
  • alas 6

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Minä en ole koskaan deittaillut, mutta raakuudestaan huolimatta kuulostaa paremmalta kuin tämä minun sukupolveni (syntynyt 70-luvulla) pariutumistapa: mennään isolla ja sekalaisella porukalla ryyppäämään, josta sitten päädytään johonkin syliin ja sänkyyn. Jos aamulla ei kauheasti kaduta, niin sitten järjestellään uusia tapaamisia. 

• ylös 39
  • alas 5
Vierailija

Tinder on miehille panosovellus, naisille kirjeenvaihtokerho. Laske siitä itse loput.

• ylös 53
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
MissLonely

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan deittaillut, mutta raakuudestaan huolimatta kuulostaa paremmalta kuin tämä minun sukupolveni (syntynyt 70-luvulla) pariutumistapa: mennään isolla ja sekalaisella porukalla ryyppäämään, josta sitten päädytään johonkin syliin ja sänkyyn. Jos aamulla ei kauheasti kaduta, niin sitten järjestellään uusia tapaamisia. 
Hah, no joo, totta tuokin. :D

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tinder on miehille panosovellus, naisille kirjeenvaihtokerho. Laske siitä itse loput.
On tullut joo huomattua. Mut on sieltä jotkut löytänyt rakkaudenkin.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Tinder on pinnallisten, täydelliseten ja omahyväisten ihmisten sovellus joka mahdollistaa seksiseuran etsimisen.

• ylös 30
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä se kiteytyy.

Panoillehan ei jälkikäteen viestejä lähetellä; ei edes sitä, että ei toista tule. Panoista otetaan markkina... mikä sen nyt tämän näiden sana ja arvomaailma on, paras. Jos paras tulee esille sen jälkeen kun toista on yritetty 3 päivää, niin paras otetaan tietenkin. Miksi tyytyä  K-kaupan Pirkka-laatuun kun saa luksustakin?

On raaka maailma. Ruma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut joo huomattua. Mut on sieltä jotkut löytänyt rakkaudenkin.

Ehkä yksi kahdesta miljoonasta matchista. Ja tätä mielikuvaa sitten kaupitellaan naisille ja toistellaan papukaijan lailla tälläkin palstalla.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Sulla ap vaan on vähän vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostasi. Aika tyypillistä, sanoisin.

• ylös 10
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt itse -77 ja et kyllä edusta wt-kavereinesi kokonaisen vuosikymmenen tuotosten pariintumiskäyttäymismallia. Sori vaan.

• ylös 25
  • alas 8
Vierailija

Ei ole kokemusta Tinderistä, kun en ole kokenut sitä omaksi paikakseni. Meihin sinkkumiehiin voi törmätä hyvin monessa muussakin paikassa. Onnea etsintään! "Se" oma rakas voi tulla missä tahansa vastaan tai sitten ei. Itse ainakin olen mieluummin sinkku kuin alkaisin väkisin ja hampaat irvessä etsimään itselleni kumppania, enkä näin sanoessani tarkoita, että kaikki esim. Tinderissä tai vaikka nettiporttaalien kautta kumppania hakevat olisivat erityisen epätoivoisia tai ihmisuhteilla pelaavia kusipäitä. Mutta sanon, että elo myös sinkuna voi parhaimmiillaan olla oikein miellyttvää.  Vaikka toki välillä se tympii, mutta niin varmasti toisinaan parisuhteessa olokin, jos sellaisessa olisi - tai on.   

• ylös 15
  • alas 1

En ole itse kokeillut tinderiä, mutta olen kuullut, että miehet tosiaan etsivät sieltä vain panoseuraa. Eli Ap, oisko niin, että kun annat ymmärtää että haet vakavaa seurustelukumppania, niin juttu kosahtaa siihen.

• ylös 12
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko tuohon. Muutenhan Tinder olisi jo kuollut ja kuopattu kun kukaan ei saisi sitä mitä haluaa. Edellinen treffiseuralaiseni oli ollut pitkässä suhteessa Tinderissä tapaamansa naisen kanssa, samoin eräs tuttavamieheni ei taatusti etsi pelkkiä panoja. Siellä on porukka joka lähtöön.

Vierailija

Sanat on joskus vaan sanoja eivätkä kaikki tulkitse niitä samoin, mutta "muijat" ja "jäbät" eivät itselleni kuulosta sellaisilta ihmisiltä, jotka etsivät vakavaa ja vakituista suhdetta.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla ap vaan on vähän vääristynyt käsitys omasta markkina-arvostasi. Aika tyypillistä, sanoisin.

Tämä se sana oli millä nämä nykymiehet laskee (matematiikka, tilastotiede, talous) ja arvottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En usko tuohon. Muutenhan Tinder olisi jo kuollut ja kuopattu kun kukaan ei saisi sitä mitä haluaa. Edellinen treffiseuralaiseni oli ollut pitkässä suhteessa Tinderissä tapaamansa naisen kanssa, samoin eräs tuttavamieheni ei taatusti etsi pelkkiä panoja. Siellä on porukka joka lähtöön.

Mutta panoja kumminkin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta Tinderistä, kun en ole kokenut sitä omaksi paikakseni. Meihin sinkkumiehiin voi törmätä hyvin monessa muussakin paikassa. Onnea etsintään! "Se" oma rakas voi tulla missä tahansa vastaan tai sitten ei. Itse ainakin olen mieluummin sinkku kuin alkaisin väkisin ja hampaat irvessä etsimään itselleni kumppania, enkä näin sanoessani tarkoita, että kaikki esim. Tinderissä tai vaikka nettiporttaalien kautta kumppania hakevat olisivat erityisen epätoivoisia tai ihmisuhteilla pelaavia kusipäitä. Mutta sanon, että elo myös sinkuna voi parhaimmiillaan olla oikein miellyttvää.  Vaikka toki välillä se tympii, mutta niin varmasti toisinaan parisuhteessa olokin, jos sellaisessa olisi - tai on.   

Naisilla alkaa 30 v tulla biologia vastaan: on päätettävä  haluaako lapsia vai ei. Miehille maailma on tässäkin paljon armollisempi, lapsia voi saada vaikka 70-vuotiaana. Sukusolujen luovutus on kivutonta; naisille sekin on erittäin kivulias ja  pitkä prosessi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä se sana oli millä nämä nykymiehet laskee (matematiikka, tilastotiede, talous) ja arvottaa.

Ei kaikki miehet todellakaan noin ajattele vaan ainoastaan ne jotka eivät muutenkaan oikeastaan osaa ajatella naisia ihmisinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta panoja kumminkin?

No kuka nyt panottoman parisuhteen haluaisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juu ilman muuta se on aviomieskatalogi. Pidä ihmeessä käsityksestäsi kiinni kynsin ja hampain.

Muuten vain naiset itkevät Tinderistä ja miehistä ympäri nettiä, siinä missä ihan mistä tahansa muustakin seuranhakupalvelusta.

Vierailija

Olen mies ja pari vuotta sitten etsin muutaman kuukauden ajan Tinderissä seuraa ihan vakavalla mielellä. Matchejä tuli noin yksi sataa oikealle pyyhkäistyä kohti. Näistä kukaan ei lähettänyt viestiä ensimmäisenä ja useimmat poistivat matchin ennen kuin ehdin itse viestitellä. Muutaman kanssa vaihdoin muutaman, mutta yleensä vastapuoli hiljeni tai poisti matchin.

Yksille treffeille pääsin. Juttelin parin tunnin ja kuohuviinilasillisen ajan kuviin verrattuna lähes tunnistamattoman naisen kanssa. Ei mitään kipinää. Kiitosviestini tapaamisesta jäi viimeiseksi. En palannut Tinderiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.