Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lapseton 35+ pari eroaa, niin miksi sille pitäisi olla jokin dramaattinen syy?

Vierailija
15.04.2017 |

Itse erosin jo vähän ennen tuota ikää, ja äitini sai miltei sydänkohtauksen. Miksi? Meillä ei ollut lapsia, asuttiin pienesti vuokralla, Ei kihloja, enkä antanut ikinä ymmärtää että jotain sen kummempaa kuin oli, tulisikaan. Hän ei oikeastaan edes tuntenut enää avokkiani, koska olin pitänyt hänet viimeiset 5 vuotta jo poissa kaikista tapamisjutuista. Niin kauan keräsin rohkeutta heittäytyä omilleni. Syy oli yksinkertaisesti se, että minkäänlaista kemiaa ei ollut koskaan ollutkaan. Mentiin yhteen, kun olin 15v ja etsin vain kaveria. Äitini mielestä tälläinen tuntuu keksityltä syyltä, ja vielä näin 4 vuottakin sen jälkeenkin kun lähdin suhteesta, hän jaksaa udella että miksi? .....Miksi Ei ?.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvikaan ja parempihan se onkin, ettei ole.

Vierailija
2/3 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äitisi odotti lapsenlapsia ja pitää eroa sen vuoksi katastrofina. Joillakin on niin kova mummokuume, että lapset pitäisi tehdä vaikka jonkun rentun roikaleen kanssa mieluummin kuin jäädä lapsettomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olit siis 20 vuotta(?) ihmisen kanssa, vaikka mitään kemiaa ei ollut edes alunperin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi