Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ainakin kerran eksyin johonkin diplomi-insinööriseurueeseen ja lähdin nostelemaan koko pubista, kun vitutti. (ex-poikaystävä oli yksi pelaajista)

Sain vielä jälkeenpäin kuittia "käytöksestäni"

• ylös 5
  • alas 86

Sivut

Kommentit (39)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikein yhden kerran?

Pitää paikkansa. Tuolloin oli vielä vappu. Muulloin seuranvalinta on onnistunut paremmin.

• ylös 1
  • alas 23
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika monet pelaa. Mitä sitten?

No on se kyllä aika noloa ja lapsellista.

• ylös 4
  • alas 76
Vierailija

Olen ihan normaali alkoholisti ja menen usein pubiin ihan tarkoituksena pelata lautapelejä. Mieluummin kyllä Scrabblea kuin Trivialia.

• ylös 45
  • alas 0
Vierailija

Kyllä menee hyvä viina hukkaan. Miksei vaikka puhuta politiikkaa ja öristä kilpaa ja flirttailla!

Joku saatanan lautapeli pubissa, Mirkon vuoro pyörittää, Mirko nostaa tietovisakortin, my ass!

Ap

• ylös 6
  • alas 40
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet pelaa. Mitä sitten?

No on se kyllä aika noloa ja lapsellista.

Jaa, minusta se on ihan mukavaa ajanvietettä hyvässä seurassa tuoppien äärellä. En näe siinä mitään noloa tai lapsellista. Katsoohan ihmiset tietovisoja telkkaristakin (vrt. Trivial Pursuit tms.). Nolompaa on se, kun kaikki seurueen jäsenet tuijottavat älylaitteitaan vaikka voisi viettää aikaa niiden muiden seurueeseen kuuluvien kanssa. Lautapelit on sentään yhteisöllisiä.

• ylös 50
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa AP:ta kenkuttaa kun ei ole yleistieto hallussa? T. Trivial Pursuitin pelaaja

Ihan valt.yo olen
Yleistieto handussa.

Ap

• ylös 0
  • alas 33
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee hyvä viina hukkaan. Miksei vaikka puhuta politiikkaa ja öristä kilpaa ja flirttailla!

Joku saatanan lautapeli pubissa, Mirkon vuoro pyörittää, Mirko nostaa tietovisakortin, my ass!

Ap

Tutkimusten mukaan suomalaisten nuorten tupakointi ja alkoholinkäyttö on vähentynyt. Varsinkin humalahakuinen juominen. Baareihin ei enää mennä vetämään perseet olalle ja örisemään kilpaa. Lautapelien pelaaminen on erittäin hyvä ajanviettotapa ja baari ihan hyvä paikka viettää ystävien kanssa aikaa. Baari+lautapeli=mukava ilta ystävien kanssa. 

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Mihin sitä typerää lautaa siinä tarvitaan ihmisten väliin? Eikö muuten osata kommunikoida?

• ylös 0
  • alas 21
Vierailija

Mä voisin joskus käydäkin baarissa jos siellä paskanjauhamisen sijaan pelattaisiin vaikka Trivialia. Silleen olis kiva tutustua uusiin ihmisiinkin.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Tavalliset ihmiset.

Mieltymyksiä on monenlaisia. Minä en pelaa pubissa, vaan peliporukka kokoontuu jonkun kotiin pelaamaan strategisia lautapelejä. Nykyään, kun pubeissa ei enää löyhkää tupakansavu, sielläkin olisi mahdollista pelata. Toki olisi moraalisesti oikein, että silloin myös oltaisiin asiakkaita ja ostettaisiin pubista jotain, jolloin ilta tulisi kalliimmaksi kuin kotioloissa.

Sivut