Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa, kun kaiken ylimääräisen vapaa-ajan haluaisin vaan maata sängyssä

Vierailija
15.04.2017 |

selata nettiä tai lukea kirjaa? Mistä tämä johtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ja se ahdistaa.

Vierailija
2/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu on mukavaa ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ahdistaa aktiiviset ihmiset jotka ei pysty olemaan hetkeäkään paikoillaan vaan koko ajan pitää olla tekemässä jotain tai menossa johonkin. Mä vaan haluaisin maata :-(

Vierailija
4/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä ahdistaa aktiiviset ihmiset jotka ei pysty olemaan hetkeäkään paikoillaan vaan koko ajan pitää olla tekemässä jotain tai menossa johonkin. Mä vaan haluaisin maata :-(

Miksi sä muiden tekemisistä ahdistut? Senkun makaat vaan ja vedät peiton korville:)

Vierailija
5/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on levännyt ja ollut jouten tarpeeksi niin automaattisesti alkaa haluta liikkeelle.

Loikoile rauhassa kunnes se alkaa kyllästyttää.

Vierailija
6/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. Kyllä sulla olisi tekemistä. Siivous, pyykinpesu yms. mutta silti valitat tylsyyttäsi.

Vierailija
7/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä muiden tekemisistä ahdistut? Senkun makaat vaan ja vedät peiton korville:)

Kyllähän ympärillä olevien tekeminen vaikuttaa, etenkin kun kontra on niin iso - muut häsläämässä suuntaan jos toiseen ja itse haluaa vain olla aloillaan.

Itsekin haluan vaan makoilla. Sosiaaliset tilanteet uuvuttaa, etenkin isot massat ihmisiä. Helpompi olla ja vetäytyä.

Vierailija
8/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen mutta en tunne syyllisyyttä. Teen työni kotoa, joskus harvoin täytyy mennä johonkin tapaamiseen. Harvoin jaksan nähdä ihmisiäkään mutta sellainen nyt olen. He ymmärtävät että minua näkee harvoin.

Vierailija
9/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa siinä on? Tee niinkuin haluat.