Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse eroon toisesta miehestä ;(

Vierailija
15.04.2017 |

Aina menee pari viikkoa ok mut sitte jompikumpi ottaa yhteyttä. Ja taas mennään. Tää on jatkunut jo pari vuotta. En aio jättää miestäni enkä rikkoa perhettäni. Mut ei vaan onnistu unohtaminen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheesi on jo rikki.

Vierailija
2/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon kierteen liiankin hyvin ja miten vaikeaa se on. Selvittiin lopulta. Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa ;( mitä teen että pääsen tästä eroon?! Se on kuin joku huume mulle.

Vierailija
4/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä keino: mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos aviomiehesi käyttäytyisi samoin.

Vierailija
5/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy yhdessä päättää että lopetatte suhteen, tai jos mies ei halua lopettaa niin hänen täytyy kunnioittaa sinun päätöstäsi ja sovitte että poistatte toisenne kaikista kontakteista, puhelinnumerot, whatsappit, facebookit aivan kaikki ja ette ota toisiinne eää mitään yhteyttä enää ja jatkatte elämäänne ja keksitte elämään jotain muuta sisältöä sen tyhjyyden tilalle. Ei se muuten onnistu kuin totaalisteti olla näkemättä missään ja pitämättä mitään yhteyttä muuten ruokit vaan sitä suhdetta.

Vierailija
6/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät numeron ja fb yhteydenotot.

Vierailija
7/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä keino: mieti, miltä sinusta tuntuisi, jos aviomiehesi käyttäytyisi samoin.

En ole aloittaja, mutta omasta puolestani voin sanoa, että toivoisin mieheni toimivan samoin. Olen siis samassa tilanteessa. Mulla on mies ja kaksi alakouluikäistä lasta. Ja toinen mies, jolta saan läheisyyttä ja seksiä. Kotona toimii kaikki muu, paitsi tuo. Tämä toinen mies on mulle kuin ekstaasi tai muu huume, jonka syliin palaan aina vaan uudestaan, koska hän vaan osaa hommat. No niin, tuomitkaa.

Vierailija
8/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Toivottavasti sun miehes löytää suo paremman!

Vierailija
9/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sinä et oikeasti edes halua päästä siitä eroon.

Vierailija
10/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä tämä toinen mies antaa sinulle, on juuri sitä mitä aviomiehesi haluaa antaa sinulle. Nyt heti toinen mies pois kuvioista ja oman miehen kanssa kokeilemaan myös intohimoa. Tai sitten on rehellisesti annettava aviomiehen mennä ja etsiä itselleen myös sitä kaikkea, mitä itse haet avioliiton ulkopuolelta.

Ehkö teidän pitääkin olla vain ystäviä, jos et pysty tarjoamaan omalle miehellesi niitä asioita, jotka annat tälle toiselle miehelle.

Vierailija
11/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä tämä toinen mies antaa sinulle, on juuri sitä mitä aviomiehesi haluaa antaa sinulle. Nyt heti toinen mies pois kuvioista ja oman miehen kanssa kokeilemaan myös intohimoa. Tai sitten on rehellisesti annettava aviomiehen mennä ja etsiä itselleen myös sitä kaikkea, mitä itse haet avioliiton ulkopuolelta.

Ehkö teidän pitääkin olla vain ystäviä, jos et pysty tarjoamaan omalle miehellesi niitä asioita, jotka annat tälle toiselle miehelle.

Mitä jos seksi ja läheisyys ei ole aviomiehen kanssa koskaan toiminut, mutta kokemattomuutta on nuorena menty naimisiin ja vasta nyt löydetty se yhteys ja kemia toisen kanssa tasolla, jota ei oman miehen kanssa ole ollut? Joo, virhehän tämä liitto oli, mutta nyt on vähän myöhäistä kun on lapset ja asuntolainat. Erota ei haluaisi lasten takia. Olen miehelle sanonut monta kertaa, että etsi joku muu, hän ei halua. Ei tässä tilanteessa ole yhtä ainoaa helppoa ratkaisua ja siksi tilanne vaan jatkuu ja jatkuu. Kaikki vaihtoehdot ovat jollain lailla huonoja.

Vierailija
12/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö oma miehesi tuosta, mitä pelaat hänen selkänsä takana?

Huokutus voi olla suuri pettää ja hakea muutakin lohtua, syliä sekä hellyyttä parisuhteen ja avioliiton ulkopuolelta, mutta se on väärin. Älä tee huorin.

Rikot sillä omaakin sydäntäsi, vaikka se voi tuntua, että se on balsamia haavoillesi.

Olen aviossa ja meilläkään ei seksi suju, mutta muuta läheisyyttä ja hellyyttä on. Keskusteluyhteus toimii.

Niin radikaalia en voi tehdä, että pettäisin miestäni.

Mieti, jos toinen vaikka sairastuu tai loukkaantuu. Onko moraalisesti oikein jättää puoliso. Ja lähteä toisen mukaan? Ei ole.

Se on niin syvä loukkaus, että voiko siitä koskaan selvitä.

Jos alkaa pettämään ja ylittää tietyn rajan, sen jälkeen perääntyminen on paljon haastavampaa.

Minulla on ollut katseiden vaihtoa työkavereiden kanssa. Olen tulkinnut sen kiinnostukseksi.

Siihen on pitänyt lopettaa. Normaalin työkaveruuden säilyttäen.

Vierailija
13/13 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan sitä toosaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi