Miten meinasit viettää tätä lauantaipäivää?
Itse kaaduin juuri sänkyyn, kun pääsin yövuorosta kotiin. Meinasin nukkua johonkin viiteen asti iltapäivällä jos vaan unta riittää. Sitten vähän ajan kuluttelua tietokoneella ja ruokaa nassuun, ja illalla toiseen yövuoroon.
Kommentit (21)
Tavanomaisia kotiaskareita, ehkä teen kävelylenkin. Virkistävää unta ja jaksamista seuraavaan työvuoroon.
Noh, mulla oli suunnitelmia mutta ne räjäytti sinänsä ihana ystäväperhe joka ilmoittti tulevansa käymään, joskus päivän mittaan. Ihmiset, sopikaa etukäteen pliis eikä niin että toisten suunnitelmat räjäytetään nollavaroitusajalla... Tottakai haluan nähdä näitä mutta se olisi kivempaa jos olisi sovittu pikkusen aiemmin että osaisi varautua sekä henkisesti että tarjottavien puolesta.
Meen hautajaisiin. Sopii kivasti pääsiäisen teemaan.
Käyn hautuumaalla viemässä muutaman kynttilän ja meen sitten kaverin konehallille ropaamaan koneita.
M
Käytän paivän raivaamalla lasten vaatekaappeja ja katsomalla, mitä laitetaan pois ja mitö pitää kevääksi ja kesäksi hankkia. Myös toppavaatteiden pesua. Toivon, ettei niitä enää tarvita.
Nukuin pitempää kuin yleensä. Otan rennosti ja nautin olostani.
Iltapäivällä tehdään yhdessä ruokaa ja meille tulee vieraita syömään. Karitsanpaisti on jo uunissa.
Piti siivota pihaa ja petsata kalusteita, mutta lumisade on liian sankka:) Ehkä vähän siivoilen sisällä.
Lähdetään katsomaan Saara Aaltoa.
Vierailija kirjoitti:
Meen hautajaisiin. Sopii kivasti pääsiäisen teemaan.
Lämmin osanotto.
Voimia kovasti 💚
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään katsomaan Saara Aaltoa.
Sama!
Tavallisia kotiaskareita, kuten pyykinpesua. Kannoin äsken polttopuita ulkopinosta sisälle. Kellarissakin niitä on pinossa, mutta ulkoa on kivempi hakea :)
Sauvakävelylle tahdon myös jossain vaiheessa.
Illan suussa Kalpa-Jyp-peliin. Miehen kaveri lainasi kausikorttiaan, kun itse lähti perheensä kanssa reissuun.
Hyvää Pääsiäistä 🐥.. .🐤
Haravointia ja pihan siivousta. Sitten leivon juustokakun ja pasteijoita ja vietän illan perheen kanssa. Huomenna tulee vieraita.
Töissä ollaan. Sama eilen mutta nyt on kaksi vapaata, jes.
Makailen flunssassa ja viimeisilläni raskaana ja toivon että mies ottaisi kerrankin koko vastuun kaksivuotiaan päivästä.
Veli ja sisko perheineen käymässä. Niitten touhuja ja juttuja ihmetellessä. Ruuanlaittoa ja saunan lämmitystä.
Oikeastaan ihan kiva kun on muuta tekemistä Pääsiäisen aikaan.
Vietän päivän kotona sohvalla löhöillen Netflixin ja herkkujen (esim. mämmi, pasha, rahkapiirakka...)parissa. Eilen olin pitkällä lenkillä ja jalat on tosi rasittuneet, joten lepo tekee hyvää. Ihanaa! 🐣