Kuka olet kaffepulla? Mikä naisiasi?
Kommentit (21)
Olisiko feministilesbo nimeltä Mari?
Kaffepulla kirjoitti:
Olen 40+ helsinkiläinen vanhapiika kääkkä. Poliittisesti olen oikeistoliberaali. Inhoan vihervassareita ja muita trendipellejä.
Oliko muuta? :D
Jos en olisi erakoitunut, niin saattaisin pyytää sinut kahville, mutta harmillisesti kuitenkin olen.
Täällä on kai joku nimimerkki kaffemonsteri, mutta en ole sama henkilö. En olisi rekannut tätä nimimerkkiä, jos olisin tiennyt, että täällä on jo joku tuon niminen vakikirjoittaja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi erakoitunut, niin saattaisin pyytää sinut kahville, mutta harmillisesti kuitenkin olen.
Mäkin olen vähän erakoitunut, joten ei toteudu nämä meidän treffit, ei.
Haistelen omia pieruja tietsikan ääressä ja viihdyn oikein hyvin.
🇺🇦🇮🇱
Oletko ärhäkkä? Sovinnollinen? Kuvaile luonnettasi.
Olen sovinnollinen, mutta kirjoittaessa aika kärkäs. Oikeassa elämässä olen aika kiltti. En ilkeile.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiiiiii!!!! Et kai??!!
Nyt putosit jalustalta. :(
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava ratkaisu ja säästää meidät toistemme huumorintajujen sietämättömyyksiltä.
Kaffepullan tekstit on kuin omasta näppäimistöstäni :D
Kaffepulla, oletko joskus muinoin kadonnut kaksoissiskoni? :)
Eikö hän ole vanhempi naishenkilö Kallion suunnalta, ja toimi aiemmin sosiaalityöntekijänä? Näin olen käsittänyt.
Oletko yrittäjä? Haen kaffetta ja pullaa kun alkoi tehdä mieli.
Terveydenhuollon ammattilainen ilmeisesti. Aika asiatonta ilmaisua silti käytti mt-puolen potilaista.
Muutenkin vaikuttaa aika ilkeältä sekä mustavalkoiselta ihmiseltä, vaikka osa huomioista joskus ihan hauskojakin.
Minustakin hän vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Melko fiksu ainakin on.