Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rfsu liuskatesti

Krissutin
14.04.2017 |

Sain tuolla testillä todella vahvan sanoisinko haamun mikä näkyy ihan hämärässäkin. Onko tuon merkin testit luotettavia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut noilla testeille väärän negatiivisen pari kertaa, mutta väärä positiivinen lienee hyvin harvinainen.

Vierailija
2/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viivassa on punaista väriä, se on positiivinen. Harmaita viivanpaikkoja voi tulla vaikka ei olisikaan raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein noin kuukausi sitten saman testin ja sain harmaan viivan, en ollut raskaana. Silloin kun olin raskaana viiva tuli melkein heti ja viiva oli tummempi kuin kontrolliviiva. Keskenmenneessä vaaleanpunainen viiva ilmestyi hitaasti ja oli melko hailakka. Kemiallisessa haalean haalea vaaleanpunainen viiva ilmestyi testiajalla, tummeni välillä (tein siis useamman testin useampana päivänä), mutta kuukautiset alkoivat ajallaan/päivän myöhässä, tuolloin testi näytti vielä viivaa. Tätähän ei toki kysytty mutta kerroin nyt kuitenkin:)

Vierailija
4/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla testillä aina vain tosi haalea plussa, molemmat raskaudet kunnialla loppuun, muttei ko.testin viiva koskaan vahvistunut. Toisella merkillä todella tummat viivat. Mutta plussa on jos viiva yhtään punertaa. Harmaat negoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme