Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä valkoihoinen hetero mies!

Vierailija
14.04.2017 |

Vituttaako?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoitus_taidoton?

Vierailija
2/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitus_taidoton?

Tästä sivusta ilmoitan, että minä puolestani olen lukutaidoton, joten en tiedä mitä te kumpikaan olette kirjoittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan rauhassa. Toivottavasti asenteesi ei oireile niin, että haukut kaikenlaisia muita miehiä.

Vierailija
4/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämän pitäisi herättää tunteita, muuta kuin lievää hämmennystä miksi tunnet ylpeyttä näistä ominaisuuksista, joihin et ole itse millään tasolla panostanut tai vaikuttanut? Yleensä ylpeyttä koetaan asioista joiden eteen on tehnyt töitä, kuten vaikka soittotaidosta.

Vierailija
5/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö sinua esim. uimahallissa tai saunailloissa pieni kalusi hentojen vaalean karvoituksen peittämänä? Toivoisitko, että sinullakin olisi mustan miehen kunnon miehinen maila?

Vierailija
6/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämän pitäisi herättää tunteita, muuta kuin lievää hämmennystä miksi tunnet ylpeyttä näistä ominaisuuksista, joihin et ole itse millään tasolla panostanut tai vaikuttanut? Yleensä ylpeyttä koetaan asioista joiden eteen on tehnyt töitä, kuten vaikka soittotaidosta.

Tuo on Black Pride-kritiikkiä.

Vierailija
7/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ylpeä?

Vierailija
8/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitus_taidoton?

Tästä sivusta ilmoitan, että minä puolestani olen lukutaidoton, joten en tiedä mitä te kumpikaan olette kirjoittaneet.

Ei se mitään, et kyllä jäänyt mistään tärkeästä paitsi 😂

T. Nro 1

Vierailija
9/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettääkö sinua esim. uimahallissa tai saunailloissa pieni kalusi hentojen vaalean karvoituksen peittämänä? Toivoisitko, että sinullakin olisi mustan miehen kunnon miehinen maila?

Tästä vierestä valistan, että toimintakoko ei noissa juuri poikkea toistaan, mutta evoluutio on täällä johtanut siihen, että pakkasvaurioiden välttämiseksi täkäläisillä ne kykenevät pienenemään turvalliseen kokoon.

Vierailija
10/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitus_taidoton?

Ei se mitään, et kyllä jäänyt mistään tärkeästä paitsi 😂

T. Nro 1

Valitan, mutten osaa lukea tuota, sillä olen vain kirjoitustaitoinen.

Vierailija
11/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mielestäsi black pride on pelkästään sitä, että "olen ylpeä koska olen musta!" ilman mitään sen kummempaa ideologiaa, historiaa tai syvempää protestiajatusta, niin et ole kovin lukenut henkilö. Ja ei, en aio vääntää sinulle asian historiaa tänne rautalangasta, niinkuin kaltaisesi aina vaativat. Sinulla on google. Käytä sitä.

Vierailija
12/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää valita iso muna tai aivot, niin valitsen edelleenkin  aivot.

Vierailija
13/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulit kaapista ulos :)

Minäkin olen tullut kaapista ulos aikoinani mutten minä siitä netissä pahemmin ilmoitellut ja netinkään ulkopuolella en omaa sukupuoli-identiteettiä ja seksuaalista suuntautumista pahemmin mainosta. Se tulee puheeksi jos on tullakseen. Sanotaan nyt kuitenkin että olen Lesbo ja kykenen tuntemaan kiinnostusta miehiinkin mutten niinkään seksuaalista.

Vierailija
14/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mielestäsi black pride on pelkästään sitä, että "olen ylpeä koska olen musta!" ilman mitään sen kummempaa ideologiaa, historiaa tai syvempää protestiajatusta, niin et ole kovin lukenut henkilö. Ja ei, en aio vääntää sinulle asian historiaa tänne rautalangasta, niinkuin kaltaisesi aina vaativat. Sinulla on google. Käytä sitä.

Pelkkä ihonväri riittää siihen että henkilö on Black Pride-julistuskelpoinen.

Vierailija
15/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa valkoisista keski-ikäisitä heteromiehistä on ihan fiksua porukkaa. Sitte on tämä äänekäs vähemmistö, joka pilaa kaikkien maineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme