Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia "pahasta silmästä"?

Vierailija
14.04.2017 |

Onko kenelläkään kokemuksia pahasilmäisestä ihmisestä? Pelkään itse olevani sellainen kun olen mt-ongelmainen ja silmiäni on usein kehuttu kauniiksi. Mielipiteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla ei ole omatuntoa, eivät itse huomaa sitä.

Sinulla ei ole hätää.

Vierailija
2/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole hätää.

Kiitos, helpotti vähän. Pelkään kuitenkin itsessäni olevaa pahuutta ja kateuden pistoksia, vaikka en yleensä ajattele pahaa toisista ihmisistä. Psykoosissa kuvittelin olevani joku kaikkivaltias. Se oli pelottavaa enkä koskaan enää halua siihen tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole hätää.

Kiitos, helpotti vähän. Pelkään kuitenkin itsessäni olevaa pahuutta ja kateuden pistoksia, vaikka en yleensä ajattele pahaa toisista ihmisistä. Psykoosissa kuvittelin olevani joku kaikkivaltias. Se oli pelottavaa enkä koskaan enää halua siihen tilaan.

Kaikki tekevät virheitä, mutta jos haluaa ottaa vastuun teoistaan ja katuu, se on ok. On myös hyvä jos pystyy ääneen sanomaan että on joskus vähän kateellinen jostain. Se on täysin eri asia kuin se kateus joka saa tunnekylmät olemaan pahantahtoisia ja vahingoniloisia. Psykoosi on vain poikkeustila, tahallinen pysyvä pahuus on paljon vaarallisempaa.

Vierailija
4/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tarkoitetaan evel eyella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän