Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kehtaako" 6kk häiden jälkeen erota?

Vierailija
14.04.2017 |

Häät ja avioliitto kaduttavat, oikeastaan olisin halunnut perua koko häät, mutta viimetipassa ei enää kehdannut, kun kaikki valmistelut oli tehty ja kutsut lähetetty. Idioottimaista, kyllä, sillä peruminen olisi ollut helpompaa kuin ero. Luojan kiitos häät sentään maksettiin itse...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti palauttaa häälahjat?

Voiko ne pitää jos eroaa kahden vuoden päästä?

Entä viiden?

Itse katsoisin vähän pitkään jos morsiuspari palauttaisi ostamani lahjan.

Jos olen lahjan ostanut niin se on lahjan saajan omaisuutta ja tehkööt sillä mitä lystää.

Ja ei, en ole naimisissa enkä eronnut.

Tuskin se lahjojakaan halusi, kun ei puolisoaankaan?

Kyse ei olisi minulla lahjanantajana rahasta, vaan että mulkku henkilö voisi osoittaa edes hieman katumusta.  Walk of atonement.

Häävieraana tuntisin itseni huijatuksi. Kusetetuksi. Siksi ne pitää palauttaa. Eroajalla ei ole oikeutta pitää lahjoja.

Vierailija
22/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelin kanssa tota lahjojen palautusta. Onko tää joku av-läppä tai meemi?

Vanha hyvä tapa, jos esim. kihlaus purkautui. Ehdottaja varmaan vähintään 40 tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti palauttaa häälahjat?

Voiko ne pitää jos eroaa kahden vuoden päästä?

Entä viiden?

Itse katsoisin vähän pitkään jos morsiuspari palauttaisi ostamani lahjan.

Jos olen lahjan ostanut niin se on lahjan saajan omaisuutta ja tehkööt sillä mitä lystää.

Ja ei, en ole naimisissa enkä eronnut.

No minä tulkitsen nämä lahjat pitää palauttaa paasaukset lähinnä vitsiksi. Jos joku toisi takaisin antamaani häälahjaa ajattelisin, että wtf? Ihan sama kuinka tuore liitto olisi päättyessään. Minusta lahjan palauttaminen on moukkamaista. Ei kukaan palauta 50v synttärilahjaa kun täyttää 51v. Aivan naurettavaa toimintaa. Lahja on lahja, ei sille ole vastineita, että liiton pitää kestää vähintään tietyn aikaa tms. Jos ystäväni eroaisi ajattelisin ennemmin, että kävipä huono tuuri enkä sitä, että lahjani meni nyt hukkaan. Huh. Paskat siitä lahjasta, ystävä sata kertaa tärkeämpi.

Ehkä olen petetyn puolison sukulainen ja ystävä, ja katson, että tämä AP petti ystävääni. Väitti rakastavansa ja haluavansa naimisiin.

Kyllä alle vuoden avioliitto on sellainen, että hävetä saa, jos eroaa, jos ei toinen nyt tosiaan ole pettänyt koko aikaa (silloin pettäjä saa hävetä) tai osoittaudu hakkaajaksi (hänen häpeänsä myös).

Vierailija
24/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kehtaa! Ensitreffit alttarilla ohjelmassa avioparit eroavat jo viiden viikon jälkeen. Eli aina voit vedota siihen, että kyllä te sentään monta kuukautta pitempään yrititte saada hommaa toimimaan.

Vierailija
25/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naimisissa voi olla vaikkei tuntisikaan itseään onnelliseksi. Pakkoko kaiken on aina olla niin mustaa tai valkoista.

Vierailija
26/26 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain 6 kk naimissa, noudatetaan peruuntuneiden häiden etikettiä. Kyllä nyt ainakin vuosi pitäisi kestää; sekin liian vähän kyllä.

https://www.thespruce.com/postponing-or-canceling-a-wedding-3490117

Peruuntuneiden häiden etiketti: lahja kuuluu palauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi