Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtavan söpö ja isorintainen kassaneiti antoi puhelinumeronsa. Pitäisikö soittaa?

Vierailija
14.04.2017 |

Olin isossa kaupassa ostamassa Moccamasterin kalleinta mallia ja myyjätyttönen oli mielestäni vähän liian tuttavallinen. Hymyili kokoajan silmiin katsoen ja kurottautui kohti niine valtavine meloneineen. Kirjoitti kassakuittiin taakse puhelinnumeronsaja sanoi "Mulle voit soittaa, jos tää takuukuitti on virheellinen tai haalistuu ennen takuuajan umpeutumista" ja iski silmää samalla.
Mitä mieltä olette, oliko tämä flirttailua vai normaalia kohteliaisuutta? Olin kieltämättä vähän hämmentynyt kävellessäni laatikon kanssa parkkipaikalle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille että kuitti on haalistunut ja tulet huomenna hakemaan uuden. Sitten vain haet sen kuitin ja lähdet pois.

Vierailija
22/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt paljon tuote-esittelyä ja promoamista. Eräs työnantaja lopulta sanoi etten enää voi jakaa hänen käyntikorttejaan koska miehet alkoivat soitella numeroon pyytäen minua ulos kun luulivat että annoin kortin sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt paljon tuote-esittelyä ja promoamista. Eräs työnantaja lopulta sanoi etten enää voi jakaa hänen käyntikorttejaan koska miehet alkoivat soitella numeroon pyytäen minua ulos kun luulivat että annoin kortin sen takia.

Oletko toinen niistä viimevuonna telkusta olleista promotytöistä? Se vaalea, joka syksyllä kaatui baarijakkaralta johonkin rappusille?

Vierailija
24/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta, kai saitte kriisiapua ja 10v terapian, lääkkeet että selvisitte.

Vierailija
25/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toinen niistä viimevuonna telkusta olleista promotytöistä? Se vaalea, joka syksyllä kaatui baarijakkaralta johonkin rappusille?

Juu en ole. Lopettanut hommat vuosia sitten ja mennyt töihin missä ei tarvitse esittää sosiaalista mitä en ole.

Vierailija
26/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy kirjoitti:

Tarvitsisin oikeastaan moccamasterin...

Missäs kaupassa kävit?

Sokoksella

Vierailija
27/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyy kirjoitti:

Tarvitsisin oikeastaan moccamasterin...

Missäs kaupassa kävit?

Sokoksella

Älä nyt kerro muille ettei sun tsäänssit pienen kun jakaa numeroaan.

Vierailija
28/28 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauheeta, kai saitte kriisiapua ja 10v terapian, lääkkeet että selvisitte.

Voi kulta kun tietäisitkin miten yleistä on ettei asiakas ymmärrä tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä