Valtavan söpö ja isorintainen kassaneiti antoi puhelinumeronsa. Pitäisikö soittaa?
Olin isossa kaupassa ostamassa Moccamasterin kalleinta mallia ja myyjätyttönen oli mielestäni vähän liian tuttavallinen. Hymyili kokoajan silmiin katsoen ja kurottautui kohti niine valtavine meloneineen. Kirjoitti kassakuittiin taakse puhelinnumeronsaja sanoi "Mulle voit soittaa, jos tää takuukuitti on virheellinen tai haalistuu ennen takuuajan umpeutumista" ja iski silmää samalla.
Mitä mieltä olette, oliko tämä flirttailua vai normaalia kohteliaisuutta? Olin kieltämättä vähän hämmentynyt kävellessäni laatikon kanssa parkkipaikalle.
Kommentit (28)
Olen tehnyt paljon tuote-esittelyä ja promoamista. Eräs työnantaja lopulta sanoi etten enää voi jakaa hänen käyntikorttejaan koska miehet alkoivat soitella numeroon pyytäen minua ulos kun luulivat että annoin kortin sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt paljon tuote-esittelyä ja promoamista. Eräs työnantaja lopulta sanoi etten enää voi jakaa hänen käyntikorttejaan koska miehet alkoivat soitella numeroon pyytäen minua ulos kun luulivat että annoin kortin sen takia.
Oletko toinen niistä viimevuonna telkusta olleista promotytöistä? Se vaalea, joka syksyllä kaatui baarijakkaralta johonkin rappusille?
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta, kai saitte kriisiapua ja 10v terapian, lääkkeet että selvisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko toinen niistä viimevuonna telkusta olleista promotytöistä? Se vaalea, joka syksyllä kaatui baarijakkaralta johonkin rappusille?
Juu en ole. Lopettanut hommat vuosia sitten ja mennyt töihin missä ei tarvitse esittää sosiaalista mitä en ole.
Mies kysyy kirjoitti:
Tarvitsisin oikeastaan moccamasterin...
Missäs kaupassa kävit?
Sokoksella
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyy kirjoitti:
Tarvitsisin oikeastaan moccamasterin...
Missäs kaupassa kävit?Sokoksella
Älä nyt kerro muille ettei sun tsäänssit pienen kun jakaa numeroaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta, kai saitte kriisiapua ja 10v terapian, lääkkeet että selvisitte.
Voi kulta kun tietäisitkin miten yleistä on ettei asiakas ymmärrä tilannetta.
Soita sille että kuitti on haalistunut ja tulet huomenna hakemaan uuden. Sitten vain haet sen kuitin ja lähdet pois.