Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis nainen ilman rintaliivejä

Vierailija
14.04.2017 |

Olen siis ihastunut yhteen naiseen todella suuresti ja kieltämättä fantasioin hänestä melko paljon. Havaitsin taannoin, ettei hän pidä enää rintaliivejä. Todennäköisesti hänellä on siihen joku tietty syy, mutta mun mielestäni hän on jopa vieläkin seksikkäämpi ilman liivejä. Mietin vain, tekeekö hän niin provosoidakseen vaiko peitelläkseen kauniita, sexyllä tavalla "valuvia" rintojaan. Hänen kauniit nänninsäkin erottuvat paidan läpi. Kun näin hänet sillä tavalla ensimmäisen kerran, oli kyllä kova homma hillitä fiiliksiään. :P

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttuni tuli mieleen itse asiassa yhdestä "Iltapulun" jutusta, jossa eräs viehättävä naispuolinen toimittaja oli hieman samaan tyyliin ilman liivejä. Mun mielestäni on hieman hassua, että ihmiset vetävät sellaisesta herneet nenään, sillä sehän on vain todella seksikästä...aaaah. :)

Vierailija
2/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen alkanut kulkea ilman liivejä, mut vain siitä syystä, koska se tuntuu mukavemmalta. Ei rintsikoiden kaarituet paina, helpompi hengittää, vapautuneempi olo. Siitä oli yksi tutkimuskin tässä joskus taannoin kuinka se onkin toisin kuin tähän asti luultu ja on terveellisempää kulkea ilman rintsikoita.

Miesten takia en ole pukeutumatta niihin. Itse asiassa mua kyllä vähän hävettää joskus ja varmaan kun palaan töihin, on pakko taas alkaa käyttää niitä. Enkä kehtaa pukeutua enää kireisiin paitoihin ilman liivejä.

Mutta jatka vaan fantasiointiasi, jos se saa sut paremmalle mielelle. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä epäilinkin, että hän tekisi siten terveyssyistä, mutta sivuvaikutuksena on silmänilo häneen ihastuneelle miehelle. :)

Vierailija
4/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tissit roikkuu alempana ja on huomaattomammat, jos en käytä rintsikoita ja on löysä paita päällä. Ne siis vähän kuin maastoutuu vatsaa pitkin sinne löysän paidan alle. Jos taas puen rintsikat, tissit on kuin isot melonit siinä edessä sojottamassa ja hyppäämässä silmille, vaikka olisi se sama löysä paita päällä.

Luulisi, että rintsikat päällä on siis enemmän silmäniloa? Vai huomaako sen jotenkin, kun tissit heiluu tai jotain? En oikein ymmärrä.

T. 75F

Vierailija
5/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naisilla on rinnat, se ei oikeuta ketään ahdistelemaan edes katseella.

Vierailija
6/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paperiasioita hoitamassa eräässä firmassa ja virkailijalla ei ollut liivejä,oli kyllä tekemistä ettei alkanut jöpöttämään,nännit erottuivat niin selvästi valkoisesta paidasta ja rintojen liikahtelu naisen liikkeiden mukaan.

Minä ainakin pidän liivittömistä naisista,kesällä kauppojen kylmälaarien lähellä on hyvä paikka kytätä liivittömiä naisia.

Vierailija
7/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naisilla on rinnat, se ei oikeuta ketään ahdistelemaan edes katseella.

Julkisella paikalla jos olet tissit paljaana saat syyttää katseista ihan itseäsi. Tai keskittyä kiittämään saamastasi huomiosta.

En ymmärrä miksi myönteinen huomiokin pitää mennä sanomaan ahdisteluksi. Katse ei oikein pidä lähtökohtaista negatiivista ajatusta ilman tuimaa ilmettä. Puheet ja muu voikin olla ahdistelua, mutta miten pidät katsetta ilman suupielien lipomisia sellaisena?

Vierailija
8/12 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nännit navan alapuolella? Tykkään juurikin naisista, jotka heittää rinnan olalle saunan pesuhuoneessa pesun aikana. Olemme sielunveljiä vai kuinka?

Vierailija
9/12 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko nännit navan alapuolella? Tykkään juurikin naisista, jotka heittää rinnan olalle saunan pesuhuoneessa pesun aikana. Olemme sielunveljiä vai kuinka?

Totta. :) Aika alhaalla joo. Siis hän on hottis par excellence.

Vierailija
10/12 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaiset kiinteät tissit nöpöttävillä nappuloilla on paremmat.

Naiset,miltä se paidan hankaus tuntuu nänneistä?

Vierailija
11/12 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paras jäänyt huomaamatta: ihanaisesi on jo kuukausien ajan kulkenut ilman pikkareita.

Vierailija
12/12 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on paras jäänyt huomaamatta: ihanaisesi on jo kuukausien ajan kulkenut ilman pikkareita.

Aaaaaah...