Lue keskustelun säännöt.
Pian voit maksaa verkko-ostoksesi SELFIELLÄ
14.04.2017 |
http://www.vauva.fi/artikkeli/kaupallinen-yhteistyo/mastercard/verkkoma…
Mitä mieltä? Onko idiotismi mennyt jo liian pitkälle?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
up