Pitkänä perjantaina kerrostalossa imuroida voiko?
Vai onko se joku pyhä päivä kuin sunnuntai silloin mattoja ei viedä ulos. Voin odottaakin kun ei niin pöltyistä ole vielä. On vaan pitkä aika.
Kommentit (18)
Tietenkin voi, mutta kyllä siitä voi joku uskonnollinen kukkahattutäti tai -setä herneet vetää nokkaan. Yksi naapuri kerran valitti avomiehelleni, kun tämä tamppasi mattoja helatorstaina :) Ei me vietetä pitkäperjantaita sen enempää kuin helatorstaitakaan, joten yks hailee meille mikä päivä kukakin siivoaa.
Pitkä perjantai ja pyhä päivä.
Totta kai voi. Ja miksei sunnuntaina voisi tampata mattoja?
Voi imuroida vaikka puolenpäivän jälkeen.Itse aion pyöräyttää koneellisen pyykkiä. Nykaikana on pyhäisin kaupatkin auki jne.
No kyllä minä äsken imuroin, että anna mennä vain
Koominen sanajärjestys ketjun otsikossa. Katsottu liikaa Starwars:ia :)
Ei kuulu pitkään perjantaihin siivous kerrostalossa.
Naapuri aloitti imuroimaan ja siirtelemään huonekaluja klo 7. En ymmärrä, mikä siinä on että aamuvirkut ei osaa huomioida muita. En minäkään viitsi mennä tamppaamaan mattoja klo 22.30, vaikka hiljaisuus alkaa vasta 23, koska tiedän että osa nukkuu jo.
Kyllä sähköt pitäisi toimia sekä lyhyenä, että pitkänä perjantaina.
Useimmissa taloyhtiöissä ei saa sunnuntaisin remontoida, mutta haluaisin kyllä nähdä kun yrittävät kieltää siivouksen.
Kyllä pitkänä perjantaina enemmän imurointiin aikaa on kuin esimerkiksi lyhyenä tiistaina.
Mulla ainakin on matot ulkona just nyt
Mullakin pyykit pyörimässä nyt koneessa yleisellä pyykkituvalla, ajatelkoot kukin mitä haluaa.
Minä luututa tänään aioin, mutta nähdä saa ehdinkö.
Makkaraa nuotiolle paistamaan menen.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se joku pyhä päivä kuin sunnuntai silloin mattoja ei viedä ulos. Voin odottaakin kun ei niin pöltyistä ole vielä. On vaan pitkä aika.
Ap, sanajärjestyksesi on päin prinkkalaa, samoin yhdyssanasäännöt ja oikeinkirjoituskin tökkii. Ihan vapaasti voit imuroida. Sen jälkeen voisit opiskella vaikka suomen kielioppia.
Itse imuroin ja moppasin tänään ja aion myös tehdä muita kotitöitä koska on vapaapäivä.
Voi imuroida. Minä tahansa viikonpäivänä voi siivota, oli sitten arki tai juhla.