Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MItä terveysjuttuja olette noudattaneet/ostaneet jo ennen kuin ne tulivat yleiseen tietoisuuteen?

Vierailija
14.04.2017 |

Tuli mieleen tuosta 5/2 -dieetti -ketujusta.

Olen nimittäin ottanut tämän käyttöön jo 90-luvulla. Kolmikymppisenä alkoi painoa pikku hiljaa kertymään ja sai koko ajan olla varuillaan ja kytätä syömisiään, jottei lihoisi.

Matemaattisena luonnonlahjakkuutena järkeilin, että jos kahtena päivänä viikossa pidän kituruokavaliota, saan sopivan vajeen energian tulopuolelle.

Näin ollen viitenä päivänä viikossa voin syödä mitä huvittaa. Tämä ei tietenkään tarkoita bulimian kaltaista ahmimista, mutta ei joka kahvilakäynnillä tarvitse ihmetellä voiko ottaa pasteijan tai leivoksen.

Hassua, että sitten kymmenisen vuotta sitten tätä markkinoitiin uutuutena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen noudattanut tuota jo pitkään. En noin pitkään, koska olen huomattavasti nuorempi. Kuitenkin paljon ennen kuin tätä dieettiä markkinoitiin. 

Todella kätevä tapa unohtaa koko paino ja ruuan ihmettely viideksi päiväksi. Kahtena päivänä on vähän nälkä, mutta kyllä sen kestää siitä ilosta. 

Vierailija
2/2 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Suomessa ja joka kerta yllätyn miten Suomessa yhtäkkiä hehkutetaan jotain päivänselvää asiaa, mikä on ollut trendinä ainakin vuoden tai pari näillä kulmilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla