Kumman jättäisit pois kokonaan salmiakin vai ruisleivän?
Kommentit (24)
Salmiakin, se on turha verenpaineen nostattaja.
Salmiakin, enhän ole sitä elämäni aikana maistanut kuin pari kertaa ja pahaksi todennut.
Nyt on paha, mutta jos ois pakko valita niin ruisleivän. Rakastan salmiakkia.
Aika paha. Mä tykkään molemmista. M29 ja latino
Salmiakin. En ole koskaan pitänyt siitä.
Jätin molemmat pois muuttaessani ulkomaille 18v sitten, sen jälkeen olen tipoittain saanut molempia. Nyt molempia on vaivattomasti tarjolla netissä herkkupalaksi (ei päivittäiskäyttöön kuitenkaan, ei ole tarvetta), ostan ruisleipää. Eli syvällisellä empiirisellä tutkimuksella minulle tärkeämpää on se ruisleipä. :D
Piti oikeasti miettiä. Molemmat suosikkeja. Jos pakko valita, niin salmiakin. Olinhan melkein koko raskausajankin aika vähillä salmiakeilla ja siitä selvisin. Ilman leipää ei voi olla.
En ole ikinä ymmärtänyt salmiakin hehkutusta, vuosia sitten varmaan olen viimeksi syönyt. Ruisleivän olen taas jättänyt siksi, että siihen iskee helposti sellainen himo, että syön liikaa. Ostan kyllä toisinaan, mutta nykyisin leipä on herkku, jota ei ole aina kotona.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikeasti miettiä. Molemmat suosikkeja. Jos pakko valita, niin salmiakin. Olinhan melkein koko raskausajankin aika vähillä salmiakeilla ja siitä selvisin. Ilman leipää ei voi olla.
Oli kyse ruisleivästä, ei leivästä yleensä.
helppo. en syö karkkia tai leipää. kunnon ruoka on parempaa
Molemmat.
Jos olisi pakko käyttää jompaa kumpaa niin valitsisin salmiakin.
Salmiakin, mutta eihän salmaria lasketa ?
Siis saatana! Salmiakkia ei jätetä, ruisleipää ei jätetä. Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Siis *saatana! Salmiakkia ei jätetä, ruisleipää ei jätetä. Suomi!
*perkele
No salmiakin. Ihan yliarvostettu "herkku". Voin tehdä sitä itsekin ripottelemalla suolaa lakritsin päälle.