Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan ala, onko palmusunnuntaina tupla- vai triplapalkka?

Vierailija
13.04.2017 |

Eli tuleeko sunnuntailta normaali tuplapalkka? Vai tripla, kun on pyhäpäivä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolminkertainen palkka. Kerrankin sopiva korvaus sekopäiden sylkykuppina olemisesta...

Vierailija
2/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti. Ja voimia sunnuntaille...

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee hyvät myynnit niillä kaupoilla, jotka pitävät ovensa auki pääsiäisenäkin. Nuo tuplat ja triplat on meinaan tulee melko kalliiksi, jos kaupassa käykin vain pari ja ovet auki 10 tuntia. Sitten taas on perseestä, jos halutaan pitää kustannukset alhaalla ja otetaan minimäärä työntekijöitä ja asiakkaita tuleekin ovista ja ikkunoista. Tsemppiä myyjille pääsiäiseen!

Vierailija
4/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö tosiaan aloja joissa maksetaan triplapalkkaa??? Huhhuh, enpä tätä tiennyt vaikka asiakaspalvelutyötä olen itsekin tehnyt.

Vierailija
5/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun normaali sunnuntaipalkka ainaki meillä

Vierailija
6/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään triploja makseta !! Tavallinen pyhökorvaus

Vierailija
7/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton triplapalkka :DD salli mun nauraa! Ihan tavallinen pyhäliksa maksetaan. Miksi siitä pitäisi saada triplapalkka?

Vierailija
8/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni mammat halpaan! Joku luuli, errä on olemassa joku triplapalkka.

Vierailija
9/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton triplapalkka :DD salli mun nauraa! Ihan tavallinen pyhäliksa maksetaan. Miksi siitä pitäisi saada triplapalkka?

Jos sunnuntaityö on ylityötä, niin palkka maksetaan 200% korotettuna, siis triplana.

Vierailija
10/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että Palmusunnuntai oli viime sunnuntai (9.4.)? Tuleva sunnuntai on 1. pääsiäispäivä, eli se varsinainen pääsiäisen iso juhlapäivä. 

Vielä kun tajuaisi miksi ihmisten pitäisi päästä kauppaan ihan joka jumalan päivä! Toivottavasti kaupan työntekijöille kuitenkin jotenkin korvataan se, että he jaksavat palvella asiakkaita arjet ja pyhät. Tai arjet ja arjet, mitään pyhiähän ei enää oikeastaan olekaan, kaikki on sitä yhtä ja samaa arkea. 

Vierailija
11/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sunnuntaityö on ylityötä, niin palkka maksetaan 200% korotettuna, siis triplana.

Kaupan alalla ylityötä! :D :D joo, todennäköisempää on uusi jeesuksen ylösnousemus kuin se että myyjälle maksetaan ylityölisää.

Vierailija
12/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ku tämmösen ihmeen pääsis vielä kokemaan. Kyl ap saa nyt tyytyä "rupuseen" tuplaliksaan.

Itse ajattelin mennä vasta huomenna illalla kauppaan. Saan toivottavasti nauttia rauhasta, kun lampaat ovat tänään kiireellä juosseet kaupat läpi.

Vierailija
13/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi kaupan työntekijöillä olevan ihan tarpeeksi vapaapäiviä, kun aina valittavat, ettei ole töitä tarpeeksi. Ihan hyvä, että aukioloajat vapautuivat ja ihmisillä on vapaus valita, milloin kaupassa asioivat. Ihan tarpeeksi Suomessa säännellään kaikenlaisia asioita. Jos ei halua olla viikonloppuisin tai pyhisin töissä, niin hakeutukoot aloille, missä nuo ovat vapaita!

Vierailija
14/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee hyvät myynnit niillä kaupoilla, jotka pitävät ovensa auki pääsiäisenäkin. Nuo tuplat ja triplat on meinaan tulee melko kalliiksi, jos kaupassa käykin vain pari ja ovet auki 10 tuntia. Sitten taas on perseestä, jos halutaan pitää kustannukset alhaalla ja otetaan minimäärä työntekijöitä ja asiakkaita tuleekin ovista ja ikkunoista. Tsemppiä myyjille pääsiäiseen!

Huominen tulee olemaan juuri tällainen päivä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi