Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaista hunajaa?

Vierailija
13.04.2017 |

En löytänyt supermarkettimme hyllyltä suomalaista hunajaa, tarjolla oli mm. bulgarialaista ja "EU:n ulkopuolelta" tulevaa. Onko nyt joku hunajan pulakausi? Vai muuten vaan kauppiaalta unohtunut päivittää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että suomalaista hunajaa ei välttämättä ole niin paljon markettien valikoimissa. Toki vuodenaikakin voi vaikuttaa, en tiedä. Citymarketista ostin n. kuukausi sitten Voi Hyvin -luomuhunajaa, taisi olla ainut suomalainen vaihtoehto. Ruohonjuuressa olen nähnyt suomalaista hunajaa ja Tampereen Tallinpihaa vastaavissa paikoissa voisi olla myös. Samoin tee- sekä Keittiöelämää-tyylisistä liikkeistä voi kysyä.

Vierailija
2/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosi oli huono hunajavuosi. Kotimaisesta hunajasta on ihan oikeasti pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löytyi ainakin kolmea suomalaista hunajaa. (Jkl)

Vierailija
4/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen tilaaminen ei ole niin kannattavaa, kun suomalainen markettihunaja on yleensä sottaavassa purkissa olevaa kiteistä monikukkaishunajaa ja nykyään halutaan ostaa siisteissä tippalukollisessa purnukoissa olevia juoksevia laatuja?

Vierailija
5/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen ostanut REKO-piiristä, mutta nyt ei ole hunajanmyyjää ollut paikalla vähän aikaan. Ja juu, jotenkin hunajanhimo häviää kun lukee sen tulevan Romaniasta tai Bulgariasta.

Vierailija
6/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen tilaaminen ei ole niin kannattavaa, kun suomalainen markettihunaja on yleensä sottaavassa purkissa olevaa kiteistä monikukkaishunajaa ja nykyään halutaan ostaa siisteissä tippalukollisessa purnukoissa olevia juoksevia laatuja?

Yök, itse en tykkää juoksevasta hunajasta. Musta nimenomaan sen juoksevan hunajan purkki sotkee ihan kamalasti, ainakin mulla. Aina sai hyllyä siivota hunajatahmasta. Käytän purkkihunajaa, en ole onnistunut sotkemaan sillä vielä koskaan. Toi mainitsemani Voi hyvin -luomuhunaja on sileää, ei kiteistä, ihan kuin samettia söisi!

- 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi