Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohhoh, vaatteet ovat kai pienentyneet...

Vierailija
13.04.2017 |

Tai muija vaan paisunut. Niinpä, sitähän se vaakakin on yrittänyt vihjailla, mut jotenkin sitä vaan ajatteli, että eihän sitä kai vielä niin pahalta näytä. Mulla on 8kk vauva ja aluksi kilot tosiaan lähti kuin itsestään synnytyksen jälkeen, mutta - sitten se painon lasku tyssäsi. Olin jo lähes samassa lukemassa kuin ennen raskautta, mutta siinä kohdin, kun vauva alkoi syömään kiinteitä, niin suunnilleen niihin aikoihin paino alkoikin taas nousta. Raskauden aikana sain 20kg lisää painoa ja niistä lähti 18kg. Noh, nyt sitten noin 5kg onkin tullut jostain takaisin. Syömistottumukset mulla on pysynyt suht samana, mutta raskaana ja heti synnytyksen jälkeen en ole ollut kovinkaan liikunnallinen. Nykyään käyn usein lenkillä ja olen fyysisesti selkeästi aktiivisempi kuin muutama kuukaisi sitten, mutta paino on silti alkanut nousta. Voiko miten rankasti läydä laihduttamaan, jos vielä imettää? Vai pyrinkö vain edes jotenkin ehkäisemään lisäpainonnousua, mutta en varsinaisesti laihduttaisi vielä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäise pienentämällä annoskokoja jos syöt terveellisesti ja vähennä herkkuja jos niitä syöt. Herkkujen vähentämisestä ei vauvallekaan ole mitään haittaa (siis jos imetät).

Vierailija
2/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kiinnittänyt enemmän huomiota syömisiini ja jättänyt herkut pois. Mutta! Kävin aamulla vaa'alla ja yksi kilo on tullut vielä lisää sen jälkeen, kun tein tämän aloituksen. Siis mistä nää kilot tulee? Ei mulla ennen ole ollut tällaista holtitonta painonnousua, vaikka en pingottaisi ruokavalion kanssa. Siis mitä mä teen? Alan oikeasti tiukalle dieetille, vaikka imetän vielä? Enhän mä voi antaa itseni paisua ihan valaaksi. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda painoasiat nyt. Imettelet rauhassa ja pidät huolta ravinnon laadukkuudesta. Parin kilon vaihtelua ei kannata juuri noteerata, koska nestettä kertyy välillä ja sit taas lähteekin. Kivaa kevättä!

Vierailija
4/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda painoasiat nyt. Imettelet rauhassa ja pidät huolta ravinnon laadukkuudesta. Parin kilon vaihtelua ei kannata juuri noteerata, koska nestettä kertyy välillä ja sit taas lähteekin. Kivaa kevättä!

No olisikin pari kiloa, mutta olen saanut kolmessa kuukaudessa lähes 7kg painoa. Kyllä mua vähän huolettaa. Mä olinkin sillä mentaliteetilla aluksi, että kropan saa sitten kuntoon myöhemminkin, mutta nyt tää homma lähtee käsistä. Ap

Vierailija
5/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen kiinnittänyt enemmän huomiota syömisiini ja jättänyt herkut pois. Mutta! Kävin aamulla vaa'alla ja yksi kilo on tullut vielä lisää sen jälkeen, kun tein tämän aloituksen. Siis mistä nää kilot tulee? Ei mulla ennen ole ollut tällaista holtitonta painonnousua, vaikka en pingottaisi ruokavalion kanssa. Siis mitä mä teen? Alan oikeasti tiukalle dieetille, vaikka imetän vielä? Enhän mä voi antaa itseni paisua ihan valaaksi. :(

Ap

Ai, siis mitäkö teet?   Alat kiinnittää huomiota ruokasi sisältöön. Enkä tarkoita kaloreita.

Vierailija
6/11 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai, siis mitäkö teet?   Alat kiinnittää huomiota ruokasi sisältöön. Enkä tarkoita kaloreita.

Yritän kyllä huomioida ruoan sisällönkin. Mutta sitä ihmettelen, kun ennen ei ole ollut painonhallintaongelmia. Miksi paino nousee, vaikka mikään ei ole muuttunut? En väitä, että olisin aiemmin syönyt täydellisen terveellisesti, mutta ainakaan paino ei noussut silloin. Nyt mä vaan leviän mysteerisesti. Mutta onhan tässä vähän varaa kiristää vielä ruokailutottumuksia.

Vierailija
7/11 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, nyt taisi löytyä looginen syy tähän painonnousuun. Tein tänään aiemmin positiivisen raskaustestin!!! Apua!! Mulla ei edes menkat ehtinyt alkaa. Mä oon ihan äimänä. Ei mitään hajua kuinka pitkällä. :O Ap

Vierailija
8/11 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyi viimein reilu pari viikkoa sitten. Silloin keväällä väitin, etten haluaisi paisua valaaksi, mutta kyllä sitä sitten kuitenkin paisuttiin. Mutta kyllä se siitä, jospa tällä kertaa en tulisi yllättäen raskaaksi. Ihanaa oli saada toinenkin lapsi, mutta nyt varmaan riittää. ;D -ap

Vierailija
9/11 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tyttö vai poika? Onnea!

Vierailija
10/11 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea:)