Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea riita taas kumman porukoille mennään pääsiäiseksi!

Vierailija
13.04.2017 |

Ollaan ihan aina käyty mun äidin luona pohjosessa pääsiäisenä. Lupasin äidille että mennään nytkin. Huomenna lähetään ajamaan ja maanantaina takasin. Ihana nähdä siskot ja heidän perheet, he tulee kaikki kanssa äidille!

Tietysti mun miehen piti alkaa valittaa että voitasko olla kotona kerrankin ja käydä hänen vanhemmilla pääsiäispäivänä syömässä. Olisi kuulemma kiva siivota autotallia ja tehdä puutarhatöitä. Ja matkaa mummulaan on yli 600 kilometriä, ei viittis ajas. Ja oltiinhan me siellä just hiihtolomalla ja jouluna. Ja pienessä asunnossa kolme perhettä kylässä, kamalan ahdasta.

Eikö mies ymmärtä että mököttämisellä pilaa ihan kokonaan mun fiilikset? Olen niin vihainen sille että pidän kyllä mykkäkoulua koko pääsiäisen. Ja lapsetkin on kääntänyt mua vastaan, nekin kitisee että miksei olla kotona.

Mä nyt vaan olen tällänen superseurallinen perheihminen ja haluun olla perheeni kanssa niin paljon kuin mahdollista! Ei kai siinä mitään pahaa ole?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan ihan aina käyty mun äidin luona pohjosessa pääsiäisenä. Lupasin äidille että mennään nytkin. Huomenna lähetään ajamaan ja maanantaina takasin. Ihana nähdä siskot ja heidän perheet, he tulee kaikki kanssa äidille!

Tietysti mun miehen piti alkaa valittaa että voitasko olla kotona kerrankin ja käydä hänen vanhemmilla pääsiäispäivänä syömässä. Olisi kuulemma kiva siivota autotallia ja tehdä puutarhatöitä. Ja matkaa mummulaan on yli 600 kilometriä, ei viittis ajas. Ja oltiinhan me siellä just hiihtolomalla ja jouluna. Ja pienessä asunnossa kolme perhettä kylässä, kamalan ahdasta.

Eikö mies ymmärtä että mököttämisellä pilaa ihan kokonaan mun fiilikset? Olen niin vihainen sille että pidän kyllä mykkäkoulua koko pääsiäisen. Ja lapsetkin on kääntänyt mua vastaan, nekin kitisee että miksei olla kotona.

Mä nyt vaan olen tällänen superseurallinen perheihminen ja haluun olla perheeni kanssa niin paljon kuin mahdollista! Ei kai siinä mitään pahaa ole?

Olkaa kotona. Miks pyhät pitää aina pilata pakkosukuloinnilla?? Kasva säkin  jo  ap aikuiseksi ja katkaise napanuora. Sun lapsetkaan eivät sinne halua joten lähde sitten yksin äläka pilaa oman perheesi pääsiäistä pakottamalla heitä reissuun.

Vierailija
22/23 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei perheen puolesta yksin pääätä minne lomilla mennään. Ne sovitaan yhdessä, ja vuorotellen.

Anna periksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ajokorttia ja julkisilla ei pääse.

-ap

En ole provo huutelija. Mutta nyt menee vähän yli. Jos menet taxilla tai mies vie lähimpään paikkaan mistä julkiset liikkuu ja sitten isä tulee hakemaan asemalta mikä on lähimpänä. Yleensä tässä maassa jokin osa 600 km matkasta niin bussi liikkuu

Varmaan sen isällä ei ole ajokorttia 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän