Miten löytää hyvä mies?
Kertokaapa te, joilla on hyvä ja rakastava suhde, minkä asioiden koette olleen kohdallanne ratkaisevia.
Itsellä 2 suhdetta, joissa ekassa teiniajan suhteessa poika oli väkivaltainen, sairaalloisen mustasukkainen, myös ruma, tyhmä, lihava, kouluttamaton, luottotiedoton, ts. täysi luuseri.
Toinen suhde, lähes 10 vuotta myöhemmin, oli paljon parempi, mutta siinäkin jotain samankaltaisuutta. Mies ei rakastanut minua ( ei toki koskaan niin väittänytkään). Tämä ilmeni siten, että hän oli kylmä ja määräilevä, minä hissuttelin varpaillani ja koetin olla suututtamatta häntä. Silti sain kuulla olevani tyhmä, että kukaan ei musta pidä, että minä, olemukseni, juttuni, harrastukseni jne ovat tyhmiä. Kaikessa mentiin miehen ehdoilla. Jos yritin vastustaa, seurasi raivarit tai mykkäkoulu ja usein tuo tyhmäksi haukkuminen.
Tuossa 10v aikana oli yksi minusta kovasti kiinnostunut mies. Minä opiskelin yliopistossa, tämä narkkasi ja teki jotain hämäräbisneksiä. Mitään suhdetta ei siis kehittynyt.
Muuten olenkin saanut olla ylhäisessä yksinäisyydessäni. Miehet eivät vain kiinnostu. Ja tosiaan jos kiinnostuvat, ovat näköjään alistajatyyppiä. Mikä on minusta sikäli outoa, että en ole mikään ujo uikuttaja, vaan ihan menevä ihminen, jolla on omat mielipiteet, harrastukset, kaverit, menot jne.
Kommentit (12)
Takuuvarma keino: Otat ruman mutta muuten hyvän miehen
Se, että nainen sanoo etsivänsä "hyvää miestä" soittaa minulla aina varoituskelloja. Kertoo siitä, että naisella on historiaa huonossa harkintakyvyssä, elämänhallinnan ongelmissa, heikoissa parisuhdetaidoissa tai muussa epämääräisessä. Yksikään kaveripiirini fiksuista ja koulutetuista naisista ei tuollaista ilmausta käyttäisi.
Jep. Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon vapaana, mutta jostain syystä niiden kanssa ei ole koskaan ole sitä kemiaa. Sitten valitaan sellainen mies, jonka kanssa se kemia kirjaimellisesti rajähtää päin näköä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon vapaana, mutta jostain syystä niiden kanssa ei ole koskaan ole sitä kemiaa. Sitten valitaan sellainen mies, jonka kanssa se kemia kirjaimellisesti rajähtää päin näköä.
Ilman kemiaa suhde on seksuaalisesti kylmä. Tuskin se kiva mies sitäkään haluaa?
Ei teidän huonojen naisten kannata edes yrittää. En huoli teitä!
T: Hyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kemiaa suhde on seksuaalisesti kylmä. Tuskin se kiva mies sitäkään haluaa?
miehelle riittää että pidät ne haarat auki. Sekin on omasta tahdostasi kiinni.
Historiastasi päätellen tykkäät jännämiehistä, joten niihin on tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelle riittää että pidät ne haarat auki. Sekin on omasta tahdostasi kiinni.
Jos mies ei ole kiinnostunut naisen tunteista ollenkaan niin tuskin on kovin kunnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarma keino: Otat ruman mutta muuten hyvän miehen
Rumuus ei tee kenestäkään muuten hyvää miestä. Rumissa miehissä on paljon katkeria naisvihaajia. Siksi neuvosi on huono.
Mikset itse tee aloitetta, jos joku mies on kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö olla täydellisen hyvä itsetunto, jotta voi toivoa kunnioitusta ja arvostusta ja että kohdellaan nätisti?
Voiko nainen, joka ei ole nuori ja kaunis edes toivoa rakkautta?
Totta kai voit löytää rakkauden omalle kohdallesi
Kunnioitus ja arvostus ovat ihan perusasioita miten miehen kuuluu aina sinuun suhtautua
Täytyykö olla täydellisen hyvä itsetunto, jotta voi toivoa kunnioitusta ja arvostusta ja että kohdellaan nätisti?
Voiko nainen, joka ei ole nuori ja kaunis edes toivoa rakkautta?