Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni on nelikymppinen fitnesspimu joka tykkää antaa usein. Naurattaa kun kaverit kuolaa.

Vierailija
12.04.2017 |

Ei mene onni tasan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa se vaimosi vaihtaa sinut johonkin kaveriisi - isomman vehkeen tai isompien lihasten tai paksumman lompakon takia. Naurattaako sittenkin? Vaikea kuvitella mitä tarjottavaa SINULLA on kun roikut vauvapalstalla leveilemässä vaimosi harrastuksella/kropalla. Luultavasti löytää sieltä salilta kaltaistaan seuraa, sinä siellä et ilmeisesti käy. Saat seksiäkin luultavasti vain siksi että mimmi käy kuumana katseltuaan salilla muiden pakaroita.

Nyt pitää kysyä että mitä annettavaa ylipäätään kenelläkään naisella on jotka haukkuvat miehiään vauva palstalla?

Vierailija
22/25 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on kolmekymppinen, vähemmän fitnesspimu, kaunis, antaa usein ja antaa olla muidenkin kans. Ja kaverit kuolaa.

Mun kaverin 30v vaimo on paras. Se antaa kaverille, ja samalla saunareissulla mullekin. Ei tarvitse kenenkään kuolata.

Mun 30v vaimo on paras. Se kuolaa kun itse annan kaverille. Ei tarvitse kenenkään saunoa.

Mun 30 v sauna on kaikkein paras. Antaa kunnon löylyt kaverillekin, eikä tarvitse kuolaavaa vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Omani on 24 vee fines pimu. Voisi olla hauskaa istua josksu iltaa yhdessä, voitais vaikka vaihtaa pimuja illaksi tai jumpata nelistään ;) m28

Vierailija
24/25 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen on seksin suhteen aina objekti ja mies subjekti? Miksi naisen seksi on aina antamista ja mies saa? Miksei miehistä koskaan puhuta, kuinka helposti he antavat?

Totta kai minulle minä olen yleensä subjekti ja tyttöystäväni onjekti. Pohdin mitä minä teen ja miten hän siihen reagoi. Hänelle varmaan yleensä hän on subjekti ja minä objekti.

Kyllä minä olen useinkin nähnyt näillä palstoilla naisten puhuvan munan saamisesta.

Vierailija
25/25 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olet sinä... sivusuhde on yhden seksi pedon kanssa, jonka mies naureskelee kun katselin häntä. Nykyään minua naurattaa kun pannaan välillä työpaikalla.