Vaimoni on nelikymppinen fitnesspimu joka tykkää antaa usein. Naurattaa kun kaverit kuolaa.
Kommentit (25)
Ei mene ei. Fiksuilla ihmisillä on fiksuja kavereita. Tyhmillä ihmisillä on kavereina peräkammarien luusereita.
Mua harvemmin fitness"pimut" sytyttää, joten onnea sulle, että olet löytänyt mieleisesi.
Mun vaimo on kolmekymppinen, vähemmän fitnesspimu, kaunis, antaa usein ja antaa olla muidenkin kans. Ja kaverit kuolaa.
Nelikymppinen nainen on kuin reuma. Ei sitä kukaan halua, paitsi ehkä sinä sitten.
Miksi nainen on seksin suhteen aina objekti ja mies subjekti? Miksi naisen seksi on aina antamista ja mies saa? Miksei miehistä koskaan puhuta, kuinka helposti he antavat?
No niinhän tuo on aina antanut
T torpan pojat
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo on kolmekymppinen, vähemmän fitnesspimu, kaunis, antaa usein ja antaa olla muidenkin kans. Ja kaverit kuolaa.
Mun kaverin 30v vaimo on paras. Se antaa kaverille, ja samalla saunareissulla mullekin. Ei tarvitse kenenkään kuolata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverin 30v vaimo on paras. Se antaa kaverille, ja samalla saunareissulla mullekin. Ei tarvitse kenenkään kuolata.
Mun 30v vaimo on paras. Se kuolaa kun itse annan kaverille. Ei tarvitse kenenkään saunoa.
No luuletko olevasi jotenkin erikoinen? Fitness on tänäpäivänä tusinaharrastus, ja fitnessmama tusinamama, varsinkin nelikymppinen. Ikuisen nuoruuden tavoittelu kun on muodissa, varsinkin nelikymppisten keskuudessa. Soooori että pilasin hypetyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Antaskoha se miullekki?
Antaa se minullekin, joten eiköhän. En ole muuten ap.
Jospa se vaimosi vaihtaa sinut johonkin kaveriisi - isomman vehkeen tai isompien lihasten tai paksumman lompakon takia. Naurattaako sittenkin? Vaikea kuvitella mitä tarjottavaa SINULLA on kun roikut vauvapalstalla leveilemässä vaimosi harrastuksella/kropalla. Luultavasti löytää sieltä salilta kaltaistaan seuraa, sinä siellä et ilmeisesti käy. Saat seksiäkin luultavasti vain siksi että mimmi käy kuumana katseltuaan salilla muiden pakaroita.
On se hyvä, että jaksat tämän saman aloituksen tehdä myös palstalle tasaisin väliajoin! Ettei vaan keltään jäisi kuulematta.
Joko itse olet lopettanut pettämisen?
Joo , se vaimos tosiaan antaa usein.
-Testoman
Niin mikä sinua naurattaa?
Se, kun kaverisi kuolaavat?
Vai se, kun vaimosi tykkää antaa usein kavereillesi?
Vai se, kun kaverisi kuolaavat, kun vaimosi antaa heille?
Ok.