Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita naisille, jotka eivät saa miestä

Vierailija
12.04.2017 |

Pistäkää parhaat ohjeet kehiin, kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä macho-mies, mies etsikää toimiston kahvilassa istuvaa tylsää kuivakan näköistä "kirjanpitäjää".

Vierailija
2/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikuttaa täydelliseltä, on huomaavainen ja sulavakäytöksinen, saa perhoset vatsassa liikkeelle ja pikkarit märäksi, niin näin tapahtuu todennäköisesti myös kaikilla muillakin naisilla. Et siis ole miehen ensimmäinen kullannuppu, etkä myöskään viimeinen. Mies kalastelee syvissä vesissä, pyyntitaktiikka on koeteltu ja saalista riittää.

Älä anna kemialle liikaa valtaa vaan mieti realistisesti mitä tarjottavaa sinulla on tuolle miehelle ja onko todennäköistä, että pystytte ylläpitämään suhdetta monta kymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miesten ainoat ohjeet, että pitäisi ottaa mies, josta ei ole henkisesti eikä fyysisesti kiinnostunut?

Parempi olla sitten ilman.

Vierailija
4/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä voi olla niin vaikeaa miehen yrittää hurmata nainen?? Herrasmiesmäisyys, huomaavaisuus, kuunnella ja olla kiinnostunut naisesta??? Puhtaat, siistit vaatteet? Hyvä tuoksu? Pestyt hampaat ja siisti tukka? Katsoa silmiin välillä? Olla läsnä? Tarjota treffeillä sen 3 euron kahvin?

Vierailija
5/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole naisellinen! Käytä meikkiä, hajuvettä, koruja. Ihan oikeasti, kyllä miehet siitä vaan tykkää. Ole lisäksi suloinen, hauska ja tykkää seksistä. Urheile. Näillä olen pärjännyt hyvin :)

Vierailija
6/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä voi olla niin vaikeaa miehen yrittää hurmata nainen?? Herrasmiesmäisyys, huomaavaisuus, kuunnella ja olla kiinnostunut naisesta??? Puhtaat, siistit vaatteet? Hyvä tuoksu? Pestyt hampaat ja siisti tukka? Katsoa silmiin välillä? Olla läsnä? Tarjota treffeillä sen 3 euron kahvin?

Ei auta. Mitä enemmän myötäilee sitä korkeammaksi naisen vaatimustaso kasvaa. Pian siistin tukan lisäksi vaaditaan naamaan miesten meikkejä ja puhtaiden hampaiden päälle valkoiset kuorekkeet. Sen jälkeen vaatekaapista saa lähteä kaikki normaalit vaatteet ja pitää tilata trendikästä päälle.

Vierailija
7/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miesten ainoat ohjeet, että pitäisi ottaa mies, josta ei ole henkisesti eikä fyysisesti kiinnostunut?

Parempi olla sitten ilman.

Näinhän se menee :D

Vierailija
8/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että etsitään jännittävän oloinen alkoholiin menevä macho-mies, mies etsikää toimiston kahvilassa istuvaa tylsää kuivakan näköistä "kirjanpitäjää".

Jos kuivakalla kirjanpitäjällä on kuivakan olemuksen takana huumorintajua ja ajatuksia niin on hän kyllä kiinnostavampi kuin alkoholiin taipuvainen uhoilija.

Vierailija
9/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole naisellinen! Käytä meikkiä, hajuvettä, koruja. Ihan oikeasti, kyllä miehet siitä vaan tykkää. Ole lisäksi suloinen, hauska ja tykkää seksistä. Urheile. Näillä olen pärjännyt hyvin :)

Hyi hitto. Tuollaista feikkiä kukaan jaksa kovin kauaa. Saa sillä miestä, vaikka joka illalle uuden, mutta jos elämänkumppani hakusessa niin ei näin.

Vierailija
10/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu miehen seksuaalisuuteen aina myönteisesti, mutta pidä kuitenkin lempeästi kiinni omista rajoistasi. Näin opetat miestä kunnioittamaan itseäsi ja ymmärtämään eroja suhtautumisessanne (miehen seksuaalisuus on keskimäärin erilaista kuin naisen).

Älä odota miehen olevan sosiaalisesti yhtä taitava kuin itse olet. Auta häntä onnistumaan sosiaalisissa tilanteissa tavalla, joka ei ole silmiinpistävä, äläkä pidä tärkeänä että saat tästä itsellesi "pisteet", vaan pelaa miehen kanssa samalla puolella.

Jos mies tekee yhden virheen, suhtaudu armollisesti. Kerro selkeästi miten tältä voi välttyä jatkossa ja anna uusi mahdollisuus. (Jos virhe on paha ja toistuu useasti, nosta kytkintä.)

Kiinnitä huomiota tyyliisi (hiukset, meikki, vaatteet). Korosta pukeutumisella naisellisuuttasi. Älä ajattele ettei ulkonäkösi riitä kauniisiin vaatteisiin - ihan kuka tahansa näyttää paremmalta hyvin pukeutuneena verrattuna huonosti pukeutuneeseen itseensä.

Opettele tervettä itsekkyyttä ja itsesi asettamista etusijalle. Kun itsetuntosi on hyvä, sinun ei tarvitse etsiä miehestä sen pönkittäjää. Mies ei joudu miettimään, mitä vastaisi kun kysyt näytätkö lihavalta jossakin mekossa jne.

Ole kiinnostunut miehen elämästä ja asioista, jotka ovat hänelle tärkeitä. Jos et ymmärrä niistä mitään, pyydä miestä opettamaan sinulle perusjuttuja aiheesta. Kuuntele ja kysy lisää.

Kehu miestä aina kun hän tekee jotain, mistä tykkäät, tai näyttää komealta jossakin asussa jne. Mahdollisimman usein! Osa miehistä pitää avoimesta kehumisesta ja toisille toimii paremmin hyväksyvä katse tai muu vastaava huomaamattomampi tapa. Pyri selvittämään, mistä juuri sinun miehesi pitää.

Kannusta miestä kun hän kohtaa haasteita ja tue häntä jos hän epäonnistuu. Kerro, että sinulle hän on silti hyvä ja arvokas mies.

Älä nalkuta. Jos et voi sietää miehen tapoja arkielämässä, kyseessä ei ole sinulle oikea mies. Siirry seuraavaan.

Älä muutenkaan vietä aikaasi sellaisessa miesseurassa, joka ei herätä sinussa halua suhtautua myönteisesti. Kehujen ja muun myönteisyyden pitäisi tulla sydämestä, ei tavasta ja tottumuksesta. Jos et löydä miestä jota aidosti haluaisit kehua, mieti miten voisit kehittää persoonallisuuttasi lämpimämmäksi. Jos et uskalla päästää irti huonosta ihmissuhteesta, mieti miten voit parantaa itsearvostustasi.

Hymyile. Kaikille miehille! Se ei maksa mitään eikä velvoita mihinkään.

Vierailija
11/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto. Tuollaista feikkiä kukaan jaksa kovin kauaa. Saa sillä miestä, vaikka joka illalle uuden, mutta jos elämänkumppani hakusessa niin ei näin.

Feikkiä?

Vierailija
12/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä?

Nainen loukkaantui, kun joku kehtasi ilmoittaa pitävänsä ihan vääränlaisesta naisesta.

Vierailija
13/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi osui omalle kohdalle mies, joka inhoaa hajuvesiä eikä vähempää voisi välittää koruista. Haluaa, että olen nopeasti valmis lähtemään mukaan, mentiin sitten lähikauppaan, kaupungille tai lähimetsään. Valittaa, jos minulla menee aikaa meikkaamiseen tai vaatteiden valitsemiseen ja muistaa sanoa sen ääneen, että hänen mielestään meikkaaminen on täysin turhaa.

Tosin enpä muunlaista miestä olisi huolinutkaan.

Vierailija
14/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi osui omalle kohdalle mies, joka inhoaa hajuvesiä eikä vähempää voisi välittää koruista. Haluaa, että olen nopeasti valmis lähtemään mukaan, mentiin sitten lähikauppaan, kaupungille tai lähimetsään. Valittaa, jos minulla menee aikaa meikkaamiseen tai vaatteiden valitsemiseen ja muistaa sanoa sen ääneen, että hänen mielestään meikkaaminen on täysin turhaa.

Tosin enpä muunlaista miestä olisi huolinutkaan.

Minä olen aina nopeasti valmis, en tuhraa aikaani peiliin katsomiseen mutta silti olen kuvauksen kaltainen nainen. Laittautuminen on niin rutiinia mulle. Hyvin voin myös tarvittaessa poistua kotoa ilmankin meikkiä.

Vierailija
15/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily. Oikeasti naiset, hymyilkää kiinnostavalle miehelle!

Liikaa törmää sellaisiin jurottaviin naisiin, jotka kaiken lisäksi alkavat kuittailla vähän ilkeästi. Se on sellaista outoa nokittelua joka ei kyllä vetoa mitenkään. Kuitenkin nämä nokittelijat antavat ymmärtää, että heistä pitäisi olla kiinnostunut. Ihan kuin suhteen muodotus olisi joku kisa tai peli, jossa miehen ei saa ainakaan antaa luulla itsestään liikoja.

Aidot, lempeän iloisesti hymyilevät herttaiset naiset vetoavat. Toki olemuksen pitää olla siisti. Kauniit vaatteet ja kevyt meikki ja kauniisti laitetut hiukset.

Vierailija
16/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, ketju pilalla. Naiset tulivat femspleinaamaan omista äijistään.

Juuri näin! "Minun mieheni ei tykkää hajuvesistä joten kukaan muukaan ei voi pitää naisellisista naisista".

Vierailija
17/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikkiä?

Nainen loukkaantui, kun joku kehtasi ilmoittaa pitävänsä ihan vääränlaisesta naisesta.

Jep :D "ei minun mies ainakaan tykkää hoikista, kauniista saati hauskoista naisista!!! Minä en ole yhtään semmoinen!!" allrighty...

Vierailija
18/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna säälistä. Tutustu vain miehiin jotka kiinnostavat sinua. Saa olla nirso. Ole oma itsesi. Kunnioita toisen omaa. On ok sanoa ei jos muutat mielesi. Älä ole liian helppo.

Vierailija
19/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allergian takia en käytä hajuvettä enkä meikkiä. Koruja käytän töissä, koska miehen ainoa lahjakeksintö on Kalevala-koru, vuodesta toiseen ja merkkipäivästä toiseen. Monena kotipäivänä kyllä korut jäävät kaappiin.

En urheile. Minua ei ole koskaan kiinnostanut teennäinen hikiliikunta. Kauniina kesäpäivänä voin lähteä kävelylle, mutta se siitä. En ole missään superkunnossa enkä tiukka ja piukka, mutta se ei miestäni haittaa.

Noista asioista huolimatta osaan olla suloinen, hauska ja tykätä seksistä.

Lisäksi mies arvostaa sitä, että pidän kodin kunnossa, yritän kasvattaa lapsesta oikeamielistä ja rehtiä ihmistä, leivon pullaa ja teen mansikkarahkaa. Ylipäänsä hän on onnellinen siitä, että meidän pihassamme kasvaa minun aloitteestani omenoita, karviaisia, mansikoita ja perunoita.

Tuntuu, että minun mieheni unelmanainen on multasormi, joka tarjoilee juhannuksena uudet perunat omasta maasta.

Tärkeintä on löytää mies, jonka kanssa on samansuuntaisia kiinnostuksenkohteita ja mielihyvän lähteitä.

Vierailija
20/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, jännänaisena olen aika hyvin vetänyt miehiä puoleeni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän