Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö kuuntelemaan Dannyn laulua ravintolaan?

Vierailija
12.04.2017 |

Vai lähtisitkö pikemminkin pois jos Danny siellä yllättäen alkaisi hoilata?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsityttöystävä mukana? Sitä voisin mennä katsomaan.

Vierailija
2/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt varta vasten vanhaa miestä menis kattomaan ja kuuntelemaan. Mikä siinä olis pointtina? :D Paljon nuorempia ja komeempiakin miesartisteja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti hakeutuisi häntä katsomaan, jos sattuisi esiintymään ravintolassa silloin kun olisin muutenkin menossa ok. Danny on tehnyt paljon tärkeää työtä Suomessa  artistien etujen hyväksi. Pitkän uran tehnyt ihan kunnioitettava Grand Old Man.

Vierailija
4/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt varta vasten vanhaa miestä menis kattomaan ja kuuntelemaan. Mikä siinä olis pointtina? :D Paljon nuorempia ja komeempiakin miesartisteja on.

ööö... musiikki? Taitaa Danny olla niin vanha, ettei sen viisuja soiteta enää edes radiossa. "Tahdon sulle olla hyvin höllä... käyn vaikka päin kivistä aitaa, kun kung-fun joku jossain taitaa"

Vierailija
5/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti hakeutuisi häntä katsomaan, jos sattuisi esiintymään ravintolassa silloin kun olisin muutenkin menossa ok. Danny on tehnyt paljon tärkeää työtä Suomessa  artistien etujen hyväksi. Pitkän uran tehnyt ihan kunnioitettava Grand Old Man.

Sama täällä. Kunnioitan.

Olin töissä paikassa, jossa Danny esiintyi, eli puolivahingossa pääsin tai jouduin kuuntelemaan. Oletin, että joudun, mutta se olikin pääsemistä.

Danny veti todella upean shown - ihan tuplasti pääsylipun edestä. Osasi huudattaa yleisön ½ h ennen esiintymistä (bändi siis) - oli mieletön nostatus. Esiintyi upeasti.

En olisi ikinä uskonut. Tosiaan ammattilainen.

Työni vuoksi näen näitä esiintyjiä usein - osa vaikuttaa halveksivan yleisöään; osa vetää rutiinilla, osa on henkilökunnalle inhottava (diiva tms.). Osa saa innostumaan ja fiksuja  - Danny oli yksi näistä.

Vierailija
6/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan asiakseni mennyt pari vuotta sitten kuuntelemaan Dannya tanssilavalle ja täytyy sanoa, että veti kyllä kovan keikan! Ja laulaa nuotilleen ihan livenä, ei tarvitse autotunee! Voisin mennä toistekin.

Vierailija
7/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööö... musiikki? Taitaa Danny olla niin vanha, ettei sen viisuja soiteta enää edes radiossa. "Tahdon sulle olla hyvin höllä... käyn vaikka päin kivistä aitaa, kun kung-fun joku jossain taitaa"

Tuo on vain pieni osa pitkästä urasta. Itse pidän enemmän 60 - 70 lukujen Dannystä. Toki kuunneltavia on uudempiakin. Danny on aina korrekti herrasmies, ei ole kuultu mitään kohutöppäilyjä.

Vierailija
8/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis, siis siten, että lipun ostaisin ja menisin. Ei.

Mutta jos olisin esim hotellin ravintolassa, niin en mä sieltä poiskaan lähtis jos siellä Danny laulais. Pitäs ottaa avartavana kokemuksena. :D

Vierailija
9/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asiakseni menisi, mutta jos hän yllättäen alkaisi jossain esiintymään niin minä poiskaan lähtisi vaan tykkäisin.

Vierailija
10/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.Dannyssa on aina karismansa ja jollain aivan  huonolla äänellähän ei  noin pitkälle laulajana olisi  päässyt kukaan.

'Frankie Boy' Sinatran ääntä muuten  kuultiin Helsingissä (Hesarin koko aukeaman juttu silloin  hänestä silloin ja liputkin maksoi maltaita) kun hän oli jo yli 80-vuotias.

Eikä tuo Harry Belafontekaan paljon sen nuorempi ollut täällä esiintyessään (presidentti Tarja Halonen muuten kunnioitti sitä  tilaisuutta läsnäolollaan).

Vierailija
11/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on  ehkä vielä komeampia ja kauniimpiakin sellaisia,jotka eivät ole artisteja ollenkaan ...

Vierailija
12/12 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos ravintola olisi Amarillo. Sinne kuuluisin kuin puolukka hilloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan