Voisitko ajatella seurustelevasi erektiolääkkeitä käyttävän miehen kanssa jos mies olisi muuten ihan kunnollinen ja miellyttävä?
Kommentit (8)
Seurustelen erektiolääkkeitä kroonisten sairauksiensa takia tarvitsevan miehen kanssa. Seksimme tosin on suurimmaksi osaksi muuta kuin yhdyntää, mikä sopii minulle hyvin, koska naisten enemmistön tavoin minäkään en saa orgasmia yhdynnässä.
Riippuu kai vähän, että miksi niitä lääkkeitä tarvitsee. Jos on esim. joku vakava sydänsairaus tai kyky mennyt vaikka mt-ongelmien lääkityksen takia, niin nuo taustajutut vaikuttaisivat siihen, miksi en ehkä haluaisi. Jos kyse on jostain pienemmästä jutusta, jännityksestä, ja vehje/seksielämä toimii lääkityksen kanssa niin ei varmaan haittaisi.
Moi😊 Ei missään nimessä, hyvä asiahan se on että kun ongelmia tulee niin hakee kaiken avun mitä saa. Joskus tuli tapailtua miestä jolla erektio nousi ja laski edestakas, kerkesi lerpahtamaan ennen kuin pääsi edes sisälle. Sanoi että hänen vehkeillä ei tee mitään ja sen voisi leikata pois. Yritin sanoa että menee lääkäriin ja käytettäisiin sinisiä pillereitä. Siihen sain vastaukseksi että eihän hän mitään tarvitse, pikkaisen tressiä kun taloakin rakentaa. Hän jätti minut ja aikani surin.....kuukausien päästä näin hänet juopuneena ravintolassa ja ensimmäisenä kysyy että milloin olen saanut viimeksi munaa. Voi hyvänen aika sentään, suutahdin törkeää kysymystä ja kysyin että milloin hän on saanut naiselta. Vastasi rehvakkaasti että noin vuosi sitten, raukka vaan ei muistanut että kun ne vielä tapailimme niin oli kertonut kännissä viime kerrasta kuluneen 4 vuotta. Tämä mies hyppää kukasta kukkaan ja yrittää jokaisen kanssa ja äkkiä jättää naisen ettei nainen vaan ehdi sitä tehdä ensin kun rakastelu ei onnistu. Ilmeisesti avun hakeminen ja ongelman myöntäminen on liian vaikeaa. Minä olisin ollut tukena mutta ei päästänyt mua elämäänsä, vahinko.
Mikä ihme sinua vaivaa jos erektiolääkkeet ovat joku tabu ? Erektiolääkkeet ovat erinomainen keksintö parantaa miehen ja naisen seksuaalista kanssakäymistä. Miesten erektionsaamisessa on suuria eroja. Moni 30 vuotias mies on väittänyt ettei enää seiso. Perheonnen saavuttamiseksi se lienee kaikkein tärkeintä. Lisäksi ne antavat miehelle lisää aikaa joten nainenkin voi saavuttaa suurempaa mielihyvää. Mutta jos olet nainen jolle petielämä ei ole ollenkaan tärkeää tai jopa vastenmielistä niin voin ymmärtää kysymyksesi.
Tarkoitin että en missään nimessä voisi olla seurustelematta jos käyttää erektiolääkettä t: 5/5
Voisin ja ei ole.