Rumimmat julkkikset ja perustelu mikä piirre tai ominaisuus tekee hänet rumaksi
Tässä nousee esiin eri ihmisten käsitykset rumuudesta, jonkun toisen ruma on ehkä jonkun mielestä kaunis tai komea. Mielenkiinnolla odotan mielipiteitänne.
Kommentit (77)
Jutta Larm
Tukka alkaa takaraivolta, matomaiset huulet, lieromainen, pitkä nenä.
Tiina Jalotiina Forsby, yli-ikäinen teini.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä mieleen nousee persujen mieskansanedustajat. Tätä tuskin tarvitsisi perusteella, mutta voihan sen nyt tarkentaa, että rumuutta korostaa mm. ruma naama, huonosti istuvat vaatteet, huono käytös, ylipaino, monella tavalla ilmenevä junttius ja sovinismi.
Niin, Soini antoi meille rumille äänen. 2012 kunnallisvaaleissa netissä kiersi PerLooks-vitsi. 2012 kunnallisvaaleissa netissä kiersi PerLooks-vitsi. Persuehdokkaiden rumalle ulkonäölle naurettiin. Ihmisille kerrottiin, että olemme joka tapauksessa rumia ja vääränlaisia. Persuista tuli Suomen suvaitsevaisin puolue. Se oli ainoa paikka, jossa ihminen sai olla väärine ajatuksineen ja vihantunteineen. Vanhoissa puolueissa oli niin saatanan hyviä ihmisiä, että en minä sinne kelpaa. Niitä eivät rumat ihmiset kiinnostaneet, kun ne keskittyvät purnukantuoksuisten ja kauniiden ihmisten hienouden poseeraukseen.
Maria Veitola. Ruma, hymytön, ilkeä.
Taylor Swiftistä on aina tullut sellaiset vibat joista en tykkää
Mikael Jungner on kuin seinästä revitty. Outoa, että sai Suomen kauneimman naisen vaimokseen, ei pysty tajuun.
Vierailija kirjoitti:
Sairas palsta😂Tallainen ketju saa jäädä.
Tällä palstalla on ollut paljon sairaampaa settiä, eikä ole poistettu.
No mä en kyllä viitsisi lähteä ketään nimeämään, koska kotona jo lapsesta asti opetettiin, ettei kenenkään ulkonäköä ole sopivaa arvostella. Mutta mielestäni tästä tekee poikkeuksen keinotekoisesti itseään "parannelleiden" ulkonäkö. En tiedä vielä yhtään julkkista, jota huulitäytteet ja kasvoja pöhöttävät pistoshoidot ovat kaunistaneet. Yleensä heille on käynyt päinvastoin, ja mahdollinen entinen kauneus onkin poispyyhkäisty. Esimerkkinä mm. monet entiset missit, joiden kasvoja koristavat peräpukamia muistuttavat pallurat, keyhole tai ulospullistuvalta kieleltä näyttävä alahuuli.
Ymmärrykseni on tosin kasvanut, sillä olen tajunnut, että julkkiksetkaan eivät ole vapaita itsetunto- ongelmista. Käsittääkseni ei tarvitse parannella, jos hyväksyy itsensä ja arvostaa itseään sellaisena kuin on. Tätä itsensä hyväksymistä myös painotettiin kotona, joten mulle ainakaan ei muiden mielipiteillä ole mitään merkitystä.
Olkaamme yksilöitä ja ylpeitä siitä että näytämme myös omilta itseiltämme.
Eduskunta: kaikki nykyisten hallituspuolueiden edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Veitola, Maria. Kaamee noita.
Minusta Maria on kaunis, mutta vaatetus ja kampaus eivät aina imartele häntä. En ole aikoihin nähnyt häntä, mutta toivon sydämestäni, ettei hän lähtisi näihin naisten ulkonäkötrendeihin mukaan. Silloin mennään metsään, sillä hienovarainenkin "korjaus" siroissa kasvoissa voi pilata herkkyyden.
Susanna Penttilä,Maisa Torppa.Penttilä on kuin noita.Torppa muuten vaan ällö.
Vierailija kirjoitti:
Jenni kokander. Ei leukaa
Onhan sillä, montakin
Minulle opetettiin lapsena että ei ole olemassa ns.rumaa , on olemassa vain vähemmän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Johanna Tukiainen. Tuskin tarvitsee perustella. :D
Tukiainen on h*lvetin hyvännäköinen
Chrissy Teigen. En vaan ymmärrä miten on voinut tehdä mallin hommia
Veitola, Maria. Kaamee noita.