Lapsen suhtautuminen ex-miehen uutteen.
Erostamme on kohta 3kuukautta ja suhteestamme jäi jäljelle 11vuotias poika. Nyt pojan isä on löytänyt rinnalleen uuden kumppanin. Itse en viitsinyt reagoida mitenkään ja hyväksyin asian vaikka se sattuukin. Nyt kun poika oli isällään to-ma, niin kotiin palattua kommentoi naista tosi halventavalla tavalla. Esim. "Se huora teki pahaa ruokaa" "sillä naisella oli oksettava ääni" nainen sitä ja tätä ja nainen oli ruma ja oksettava. En puuttunut kielenkäyttöön mitenkään, vaikkakin olisi voinut olla kauniimpaa.
Johtuuko tämä siitä, että ero tuli lapselle niin yllättäen ja uusi nainen kuvioihin liian nopeasti?
En itse ole tavannut naista ollenkaan. Tieto siitäkin tuli viestillä ennenkun lapsi lähti kuukausi sitten isälleen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Erostamme on kohta 3kuukautta ja suhteestamme jäi jäljelle 11vuotias poika. Nyt pojan isä on löytänyt rinnalleen uuden kumppanin. Itse en viitsinyt reagoida mitenkään ja hyväksyin asian vaikka se sattuukin. Nyt kun poika oli isällään to-ma, niin kotiin palattua kommentoi naista tosi halventavalla tavalla. Esim. "Se huora teki pahaa ruokaa" "sillä naisella oli oksettava ääni" nainen sitä ja tätä ja nainen oli ruma ja oksettava. En puuttunut kielenkäyttöön mitenkään, vaikkakin olisi voinut olla kauniimpaa.
Johtuuko tämä siitä, että ero tuli lapselle niin yllättäen ja uusi nainen kuvioihin liian nopeasti?
En itse ole tavannut naista ollenkaan. Tieto siitäkin tuli viestillä ennenkun lapsi lähti kuukausi sitten isälleen.
No tietysti.
Isän kuolemastakin selviämiseen minulla meni 5 vuotta. 3 kk kohdalla olin ihan rikki vielä.
Aika hirveää kielenkäyttöä 11-vuotiaalta!Puhu pojan kanssa,on varmasti paha olla,mutta tuollaista käytöstä ei pidä hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
En puuttunut kielenkäyttöön mitenkään, vaikkakin olisi voinut olla kauniimpaa.
Miksi et puuttunut? Onko sinusta ok puhua kenestäkään tuolla tavoin, varsinkaan lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se lapsi on tommosta kieltä oppinut? Sulta?
Isältään.
Tyypillistä puhetta uudesta kumppanista. Yrittää kertoa, että hommaappa vaan tänne äijä niin teen sen elämästä helvetin. Valitettavan moni aikuinen menee tuohon kiristykseen, ja on sit katkerasti yksin, kunnes viimeinen tenava lähtee 21 vuotiaana omille teilleen, ja käy sit kotona kerran vuodessa rahan toivossa...
Mistä se lapsi on tommosta kieltä oppinut? Sulta?