En varmaan enää ikinä pysty luottamaan miehiin
Jouduin raiskauksen yrityksen kohteeksi 17-vuotiaana ja 18-vuotiaana, matkalla kotiin baarista minut raiskattiin. Raiskaaja oli silloinen naamatuttu ja shokissa en edes älynnyt tehdä rikosilmoitusta. Asiasta tietää vaan ja ainoastaan paras ystäväni, joka on ollut mulle tuki ja turva viimeisen kahdeksan vuoden ajan.
Inhottaa, kun 4 hengen ystäväporukan ns. "johtaja" moittii mua kaikkeen seksiin liittyvästä, ivaillen kun en ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen, taikka sitten lähentunyt yhdenkään miehen kanssa. Kun en pysty, pelkään, että mulle tehdään taas pahaa ja syyllinen pääsee taas, kuin koira veräjästä. Kerran meinasin pamauttaa tälle muijalle suoraan, että mistä suhtautumiseni seksiin ja miehiin johtuu, mutten kyennyt siihen.
Ahistaa vaan niin helvetisti, oon ikään kuin kasvattanut törkeän suojamuurin mun ympärille niin, etten oikeasti päästä ketään mun lähelle.
Oon myös jäädyttäny mun tunteet, en tunne enää iloa ja rakkautta, vaan perustunteet nykyään on viha, suru ja ahdistus. Ei tämä enää ole elämää, silloin aikanaan lieventelin tätä asiaa mielessäni, enkä suostunut myöntämään itselleni, että minulle tehtiin pahaa..En vaan enää jaksa.
N20.
Kommentit (13)
Oletko koettanut hakea kela-terapiaa? Tuolla taustalla se voisi onnistua. Sä voit sinne kirjoittaa hakemuksen yhteyteen jonkun selostuksen, jos et halua puhua niin henkilökohtaisista virkailijalle. Voimia! Kannattaa taistella paremman elämän puolesta, sulla on mahdollisuus hyvään suhde-elämään vielä.
Mitä tulee luottamuspulaan miehiä kohtaan on kaikki kortit sinun käsissäsi. Et ole velvollinen edes pitämään kädestä kiinni ketään ennen kuin tunnet olosi turvalliseksi. Minäkin luulin etten enää koskaan halua miestä lähelle ja meni siihen aikaa ja vaati sen oikean miehen joka osasi kunnioittaa.
Koita nähdä asia niin kuin se on eli syy ei ole sinun tai kenekään muun pelkästään rikoksen tekijän. Kaverillesi sinun ei tarvitse sanoa mitään. On helppo sanoa "jätä omaan arvoonsa" mutta siinä piilee totuus.
Kuspäisyys ei ole sukupuolikohtaista. Ei ole yhtään sen fiksumpaa luottaa naisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuspäisyys ei ole sukupuolikohtaista. Ei ole yhtään sen fiksumpaa luottaa naisiinkaan.
Juuri näin! Ihmiset ovat toisilleen hirveitä, mutta samalla myös 'äärimmäistä hyvyyttä löytyy. Kuten mies joka oman henkensä kaupalla pelasti tuntemattoman naisen aurajoesta, juuri vähän aika sitten.
Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun on tuollaisia ystäviä.
> "Inhottaa, kun 4 hengen ystäväporukan ns. "johtaja" moittii mua kaikkeen seksiin liittyvästä, ivaillen kun en ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen, taikka sitten lähentunyt yhdenkään miehen kanssa. Kun en pysty, pelkään, että mulle tehdään taas pahaa ja syyllinen pääsee taas, kuin koira veräjästä. Kerran meinasin pamauttaa tälle muijalle suoraan, että mistä suhtautumiseni seksiin ja miehiin johtuu, mutten kyennyt siihen."
20 vuoden jälkeen masennuskausina en pysty lainkaan seksiin ja toisten kosketus inhottaa. Itsesi takia koita käsitellä tuo. Olet vielä nuori ja sinulla on mahdollisuus olla mitä vain. Älä kanna mukanasi turhaa taakkaa mihin et ole syyllinen.
Haluaisin vain halata ja silittää ap:ta hiuksista..Tyttöparka..
Ahdistuin itsekin ap:n kertomuksesta, 17 ja - 18-vuotias on vielä niin lapsi. Älä syyllistä itseäsi, sinä et olet tehnyt mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun on tuollaisia ystäviä.
> "Inhottaa, kun 4 hengen ystäväporukan ns. "johtaja" moittii mua kaikkeen seksiin liittyvästä, ivaillen kun en ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen, taikka sitten lähentunyt yhdenkään miehen kanssa. Kun en pysty, pelkään, että mulle tehdään taas pahaa ja syyllinen pääsee taas, kuin koira veräjästä. Kerran meinasin pamauttaa tälle muijalle suoraan, että mistä suhtautumiseni seksiin ja miehiin johtuu, mutten kyennyt siihen."
Älä kerro missään nimessä tälle henkilölle, tai kenellekään, joka hänelle kertoisi. Kiduttaisi sinua vihjailemalla kamalaan kokemukseesi lopun ikäänsä.
Ei voi kuin toistaa: Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun on tuollaisia ystäviä.
Mene ehdottomasti terapiaan. Oletko opiskelija, eli sieltä terveydenhuollon kautta? Tai tuossa tulikin mm. tuo Kela-vinkki. Työterveyshuollon kautta, yleisen th kautta.
Halauksia sinulle.
Voimia!
En kyllä itse ymmärrä, miksi ystäväporukassa pitäisi olla joku "johtajatyyppi", joka määräilee, miten pitää olla. Ehkä olisi hyvä päästä eroon moisesta ihmisestä.
Vielä ei ole myöhäistä saattaa tekijä vastuuseen, syyteoikeus ei ole vanhentunut. Jos kerroit ystävällesi rikoksesta pian sen tapahtumisen jälkeen niin että hän voi asian oikeudessa todistaa niin on hyvät mahdollisuudet saada tekijä tuomittua, kun ei ole pelkkä sinä-tekijä sana sanaa vastaan.
.
Ole terveellisesti itsekäs ja elä sen mukaan. Sinua on satutettu, sinulla ei ole mitään velvollisuutta yrittää tehdä asioita jotka eivät tunnu sinusta mukavalle jonkun "ystäväporukkaalfan" nälvimisien takia. Harkitse onko tällainen ystäväporukka oikeasti ystäväporukka. Missään ei ole mitään virallista aikataulua jonka tahdissa tällaisista kokemuksista pitäisi "selvitä", ja jos selviää hitaammin niin sitten muka on huono ihminen.
Purskahdin itkuun...Voimia Ap..