Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-ruoka sovellus, ei hlökohtaisia etuja?

Vierailija
11.04.2017 |

Onko muilla loppunut henkiläkohtaisten etujen saaminen? Mulla on viime ja tällä viikolla näyttänyt "etuja ei saatavilla"
Ei nyt sinänsä mikään kauhea menetys, mutta ihmettelen yht' äkkistä loppumista.....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, missä vika Kesko?

Vierailija
2/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin näkyy edut. Tällä viikolla oli peräti vain sellaisia tuotteita, mitä ostan muutenkin melko paljon, yleensä on jotain minkä kaltaisia en osta koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy normaalisti, samoin miehellä.

Vierailija
4/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko ne ei vaan näy siellä sovelluksessa?Mulla ne tulee myös sähköpostiin ja nettisivuiltakin voi katsoa.

Vierailija
5/14 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisti näkyy.

Ne ilmaistarjoukset ja osa muista tulee vain mustalla plussakortilla. Niitä ei tietenkään tule jos olet tippunut alle mustan kortin vuosiostorajan.

Vierailija
6/14 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on kadonnut. Ja ne perustuivat täysin ostohistoriaan, eli oli vain tuotteita, joita oikeasti tuli ostettua.

Vierailija
7/14 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju... mutta onko muilla omia etuja enää vai onko ne loppuneet? Mulle ei ainakaan ole niitä tullut sovellukseen muutamaan viikkoon, vaikka aiemmin ne on tulleet viikottain...

Vierailija
8/14 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui mullakin mutta en ole kyllä K-kaupoissa juuri ollenkaan enää käynytkään. Vain jotain superpäivätarjouksia ostanut.

Eipä tarvi jatkossakaan näköjään mennä :)

Vierailija
9/14 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikit on alessa välillä, nyt jotain ei suosikkeja alessa.

Vierailija
10/14 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju... mutta onko muilla omia etuja enää vai onko ne loppuneet? Mulle ei ainakaan ole niitä tullut sovellukseen muutamaan viikkoon, vaikka aiemmin ne on tulleet viikottain...

Hyvin on toimineet. Oletko päivittänyt sovelluksen, ja kirjautunut sisälle? Käynyt k-kaupassa ostoksilla?

Vierailija
11/14 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy.

Se mikä eniten naurattaa, niin mieheltä lähti rinnakkaiskortti kun sitä ei ole käytetty.... talouden ostot on kuitenkin yli mustan kortin rajan. En ole jaksanut vielä kysyä, mutta vähän ihmetyttää miten ne tuon perustelee.

Vierailija
12/14 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normisti näkyvät minulla, ja ihan hyviä ovat tarjouksetkin.

Vierailija
13/14 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui mullakin mutta en ole kyllä K-kaupoissa juuri ollenkaan enää käynytkään. Vain jotain superpäivätarjouksia ostanut.

Eipä tarvi jatkossakaan näköjään mennä :)

Itselle kävi myös ja kysyin k-ruoka.fi aspalta chatissa niin vastasi, että plussa.fi -sivulla pitää kortin haltijan ja kaikkien rinnakkaiskortin haltijoiden käydä hyväksymässä uudet käyttöehdot ja sitten edut palautuvat 1-5 viikossa

Vierailija
14/14 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normisti näkyvät minulla, ja ihan hyviä ovat tarjouksetkin.

Mitä hyötyä tällaisesta kommmentista on kellekään???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä