Reklamaatioketju
Mistä asioista olette reklamoineet ja mitä olette saaneet korvaukseksi?
Minä löysin etanan salaattiannoksestani. Reklamaatiopostista on nyt n. 2 viikkoa, eikä ole vieläkään salaattibaarin asiakaspalvelu vastannut.
Kerran reklamoin, kun Dallas-pakastepullapussissa oli 11 pullaa mainitun yhdeksän sijaan.
Kommentit (15)
Paljonko jouduit korvaamaan niistä ylimääräisistä pullista?
Kaksi kertaa olen löytänyt vauvapuuroista kuolleen ötökän, kerran reklamoin, kun jätskissä oli kiviä. Korvaukset tuli samoja tuotteita, tarvinneeko edes mainita, ettei yhtään innostanut. Noihin tuotteisiin en enää koske.
Itse kerran äärimmäisessä vitutuskiukussani päätin reklamoida, kun perhanan ranskalaiset oli niin kovia, että suuhun tuli haava kun niitä söi.
Jälkikäteen sitä miettii.. ja kaivaa häpeäkuoppaa.
Karkkipussissa oli ruuvi. Asiakaspalvelu nauroi puhelimessa, että on kliseisin huijaus yritys. Tappelin asiasta kolme viikkoa kiukuspäissäni sähköpostilla. Lähettivät takaisin Lauantai-pussin ja jotain muita makeisia sekä sen ruuvin.
Homejuusto oli homeessa. Sain Prisman lahjakortin.
Reklamoin ylläpidolle, kun palstalla aihe ei olekaan vapaa.
Sain kahden viikon bannit.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko jouduit korvaamaan niistä ylimääräisistä pullista?
Kaksi kertaa olen löytänyt vauvapuuroista kuolleen ötökän, kerran reklamoin, kun jätskissä oli kiviä. Korvaukset tuli samoja tuotteita, tarvinneeko edes mainita, ettei yhtään innostanut. Noihin tuotteisiin en enää koske.
Sain 5 euron tuotehyvityskortin pullista.
Lakritsista tuli kieli mustaksi. Sain vuoden karkit.
Kermakastikepaketissa oli pernaisekastiketta. Sain tilille 8 euroa ja lääkärikulut korvasivat.
Vissypullossa oli kivennäisvettä. Sain vissyä 3 x 1,5l.
Kerran "reklamoin" MTV 3:lle huonosta tarjonnasta. Laittivat mulle jonkun kuukauden katselua johonkin kaapelikanaville.
Vierailija kirjoitti:
Vissypullossa oli kivennäisvettä. Sain vissyä 3 x 1,5l.
Ei kun siis LÄHDEvettä.
Luontaistuotteesta josta seurasi allerginen reaktio. Jauhettuja ampiaisia ainesosana, luki netissä. En maksanut ja laittoivat perintään ja minä rautalangasta väänsin että heidän tulisi itse asiassa korvata minulle lääkärikäynti troppeineen. Vetosivat vielä ettei heillä ole mitään tyytyväisyystakuuta. Ystävällisesti kerroin että tuotevastuulaki koskee myös heitä ja kuka korvaa hautajaiset jos joku onnekas saa jonkun anafylaktisen reaktion... Ei ole kuulunut enää firmasta.
Sijauspatjan päällisestä. Pesin kuudessakympissä lippulapun mukaisesti ja kutistui... Sain uuden päällisen.
Mitä vanhemmaksi tulen, sen karmeampi acca minusta muovautuu. Ettäs kehtaankin vaatia yhtikäs mitään:)
Pikkutyttönä reklamoin Anytimelle, kun ostamani huulipuna olikin pilaantunut. Sain kasan meikkejä ja ihonhoitotuotteita hyvitykseksi. Jäi hyvä mieli :) En muista tämän jälkeen reklamoineeni mistään, ellei nyt joidenkin pelien bugi-ilmoituksia lasketa.
Eräässä C alkuisessa marketissa tarjoushinnat ei kirjaudu kassalle. Joka kerta saa huomauttaa. Yleensä vaadin kassalta rahani takaisin ja jätän ostokset siihen.
Mä en jaksa reklamoida vaikka pitäisikin, että asiat korjautuisivat. Viimeksi citymarketissa oli taas kuitissa muutamalla tuotteella kovempi hinta kuin mitä piti olla. Nämä pitää mennä selvittämään asiakaspalveluun ja en yksinkertaisesti jaksanut mennä jonottamaan sinne kun ostoksissakin oli mm. pakasteita.