Himoitsen naapurin vaimoa
Meillä on ihmeellinen kuvio. Ollaan viestitelty toisillemme jonkun aikaa ihan arkipäiväisissä asioissa, kunnes jutut muuttuivat puolin ja toisin yhä kaksimielisemmäksi.
Lopulta kävi ilmi, että meillä on molemmilla sama ongelma. Hänen miehensä ei ole kiinnostunut seksin harrastamisesta hänen kanssaan ja minun vaimoni ei taas ole osoittanut kiinnostusta seksiin vuosikausiin. Itselläni menee kotona aika kivasti ja ei ole valittamista (paitsi sen seksin kanssa). Naapuri on ilmeisesti eroamassa. Tiedän että en tee oikein ja on paljon menetettävää.
En sen tarkemmin selittele meidän taustoja, mutta onko teillä kokemuksia siitä, että ihan läheltä löytyy yht'äkkiä ihminen, jonka ajatusmaailma monen asian suhteen on samanlainen ja molemmat himoitsevat toisiaan? Emme ole harrastaneet yhdessä seksiä, mutta olemme suudelleet ja se tuntui hyvältä.
Minulla ei ole syytä eroon, koska seksinpuute ei oikein ole hyvä peruste, mutta onko minun pakko olla ilman seksiä jos vaimo ei halua (2-4 krt vuodessa ei ole normaalia)?
Olemme nyt molemmat ihan huumaantuneita ja voimme kumpikin lopettaa tämän. Ongelma on ettemme halua. Tilanne on tosi outo.
Kommentit (4)
Nimenomaan pettämistä se on ja toisaalta sitä en haluaisi tehdä, mutta toisaalta taas kyllä
I am in trouble kirjoitti:
Nimenomaan pettämistä se on ja toisaalta sitä en haluaisi tehdä, mutta toisaalta taas kyllä
Joo, eihän siihen täältä (toisilta) voi lupaa saada, joten sinun täytyy nyt itse vain päättää. Ei tuota vaimoasi saisi lämmiteltyä tiheämpään ja halukkaampaan seksiin? Ottaisit innon naapurista (kuolaamisesta sen perään), mutta teot vaimon kanssa?
Mitä sitä pidättelemään, kun voitte auttaa toisianne ilman, että muiden tarvitsee tietää.
Minulla ei ole syytä eroon, koska seksinpuute ei oikein ole hyvä peruste, mutta onko minun pakko olla ilman seksiä jos vaimo ei halua (2-4 krt vuodessa ei ole normaalia)?
Pettämiseksihän (hauska sana!) se menee, jos naapuria nait. Eikä vaimosi taida tykätä? Yleensä on täysin mahdoton myös kysyä, että sopisiko ko. asia tai ylipäätään vapaa avioliitto: näistäkin tulee vain riita.
Joten ei tähän ole oikein oikeaa vastausta.
Seksittömyys on kamalaa.
Itselläni on edelleen moraalinen ähky ukkomiehiä kohtaan (yhtä hyvin myös naisia tietysti); niitä vilisee täällä netissä pilvin pimein hakemassa seuraa ja sinkkumiehet tuntuvat olevan hukassa. Eli tämä omakohtaisuudestani. Olen kokeillut ukkomiestä, mutta ei jää kuin moraalinen krapula. Ei nyt sentään naapuri ollut.