Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ne PUSSIKUURIT toimii? Olen 170 cm, 58kg, jos haluan laihduttaa vaikka 5 kiloa, niin..

Vierailija
10.04.2017 |

Miten paljon ja kauan noita pitäisi syödä? Ja onko ne edes hyviä? Ja viisi kiloa ei ole kauhean paljon, joten pitääkö olla kuukauden kuurilla, vai riittääköö pari viikkoa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööh.. Really?

Vierailija
2/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko pysyvät tulokset vai parin viikon riutumisen jälkeisen hetkellisen laihtumisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei kyllä tarvitse laihduttaa yhtään. Korkeintaan kaksi kiloa ja sekin olisi kyllä turhaa.

Vierailija
4/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vlcd ei ole tarkoitettu normaalipainoisille. Veisi sulta vaan lihaksia.

Vierailija
5/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä noita pussikuureja, kun minulla ainakin on laihduttaessa se ongelma, että haluan syödä, enkä vain juoda jotain pirtelöitä. Mitä järkeä henkilön, joka nauttii syömisestä, on jättää oikea syöminen kokonaan? Eihän siitä tule mitään.

Vierailija
6/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ihan oikeesti jenkkakahvat ja jalatkin alkaneet lihomaan!! Tämä on eka kerta ikinä, alkoi nyt tosiaan 2 kk sitten kun en pysty enää samalla tavalla liikkumaan kuin ennen. - Ap

Vierailija
7/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti.

Vierailija
8/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua syömishäiriöösi. Ja pussikuurit ei toimi yhtään kellään. Vai meinasitko hautaan asti elää pussikuureilla? sun täytyy syödä sillä tavalla, että voit syödä niin AINA.

Nolo.

Vierailija
9/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekurille mars.

Vierailija
10/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali säännöllinen ruokavalio ja liikuntaa kohtuudella. Eipä se normaalipaino muuta vaadi yleensä, poikkeuksia toki on esim. sairaudet.

Vierailija
11/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootas vaan kun lopetat ne pussikuurit.. elimistös suorastaan huutaa ruokaa ja kiloja tulee kuule reippahasti. :D

Mutta voithan sä ne pari viikkoa nauttia ''laihtumisestasi'' :DD

Vierailija
12/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei kyllä tarvitse laihduttaa yhtään. Korkeintaan kaksi kiloa ja sekin olisi kyllä turhaa.

No ei kyllä, pikemminkin se 2 kg lisää. Toki kropat ovat erimallisia eikä paino kaikkea kerro, mutta kyllä 58/170 on laiha eikä todellakaan ole tarvetta laihtua.

Vierailija
13/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkakahvoista pääset parhaiten ja pysyvästi eroon liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla. Et todellakaan pussikuurilla, sillä ne jenkkikset palaa hyvin nopeasti korkojen kera kun lopetat kuurin. Tietty voisit myös käyttää istuvampia vaatteita joissa ei jenkkikset pursua.

Vierailija
14/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulla on ihan oikeesti jenkkakahvat ja jalatkin alkaneet lihomaan!! Tämä on eka kerta ikinä, alkoi nyt tosiaan 2 kk sitten kun en pysty enää samalla tavalla liikkumaan kuin ennen. - Ap

No voi nyyh, mutta ne vlcd-kuurit nyt on silti tarkoitettu ylipainoisille, ja ovat normaalipainoisille haitallisia.

Vierailija
15/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono idea. Pussikuurit on tarkoitettu lähinnä ylipainoisille, jotka voivat aloittaa laihduttamisen näillä. Siis saadakseen kenties motivaatiota, kun muutaman viikon pussukeittokuurin jälkeen muuttavat pysyvästi ruokavaliotaan. 

Sinun painoiselle ihmiselle pahimmassa tapauksessa menetät vain lihakset. Jätä herkut pois ja ala tekemään lihaskuntoa niin eiköhän ne jenkkakahvatkin siitä sula. 

Vierailija
16/16 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä niillä jenkkakahvoilla on, jos painoindeksi on 20?

Mulla oli nuorempana reilusti alle 50-kiloinen kaveri, jolla oli tapana puristella luisevaa ihoaan ja surkutella, kuinka hänellä on jenkkakahvat ja kuinka pitäisi laihduttaa. Tietenkin tästä piti valittaa juuri meille, jotka oltiin oikeasti ylipainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä