Muutaman vuoden takainen säätö otti yhteyttä
Ei mitään ihmeempi juteltu, kunhan vaihdettiin kuulumiset ja molemmat ovat tahoillaan suhteessa ja asutaan eri puolilla suomea. Silti mulla meni tän jätkän takia pasmat sekaisin. Varsinkin kun tää kehui kuinka oon kaunistunut vuosien aikana.
Kommentit (3)
Haha, minuun otti myös yhteyttä eräs vanha "hoito " 17v jälkeen. Halusi maksaa velkansa, en edes muistanut paljonko velka oli. Ja mikä velka? Annoin tilinumeron ja laittoi 80e tilille :D. Aika yllätys oli. Pari viestiä vaihdettiin, kohteliaat kuulumiset. Ei todellakaan herättänyt mitään fiboja.
Vierailija kirjoitti:
Haha, minuun otti myös yhteyttä eräs vanha "hoito " 17v jälkeen. Halusi maksaa velkansa, en edes muistanut paljonko velka oli. Ja mikä velka? Annoin tilinumeron ja laittoi 80e tilille :D. Aika yllätys oli. Pari viestiä vaihdettiin, kohteliaat kuulumiset. Ei todellakaan herättänyt mitään fiboja.
Ei kai tääkää varmaan sen kummempia mut ku se on aivan helvetin kuuma nykyään. :D katoin sen kuvat ja mun leuka tippu maahan, kun se on aikustunut ulkonäöltään.
Miten mä pääsen tästä typerästä tunteesta eroon? :D yritän tehä kaikkee ettei se pyöris mieles, mut ei. Pyörii vaan mieles koko ajan.