Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten te uskallatte puhua täällä suoraan esim kavereittenne asioista?

Vierailija
23.03.2006 |

Eikö teidän kaverit koskaan käy aaveellä? ootteko varmoja?

Minä ainakin tiedostan koko ajan sen että täällä teidän joukossanne on mun täti, mun serkku, mun parhaat kaverit jopa muutama vihamieskin;) enkä siksi kehtaa kertoa perheestämme kovin paljastavia ja tunnistettavia juttuja. Ei myöskään tulisi mieleeni kertoa esim kavereitteni hurjista edesottamuksista kovin yksityiskohtaisesti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uskaltavathan ihmiset kirjoitella kaikenmaailman lehtien palstojen psykologeillekin, esim. Iltiksen Sofia sohvalle, tosin siinä on se ero, että sinne kirjoitellaan omista asioista, ei toisten. Mutta oikeasti luulisi, että ei kukaan tunnistettavasti tänne kirjoita. Sen takia varmaan monista tosistakin jutuista huudetaan aika helpolla provoa täällä, siis naamioidessa ja muutellessa juttu on saanut vähän keksityn leiman.

Vierailija
2/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku minut tunnistaisikin, niin keneltä se muka on pois, jos omia henkilökohtaisia tuntemuksiani tänne kirjoittelen?

Ihan oikeasti. Eikö ole hyvä, että ihmisillä on edes yksi paikka, jonne voivat purkaa hyvää tai pahaa oloaan? Itse piut paut välitän, jos joku anonymiteettini pikkupaljastukseni heiveröisten salailuyritysten jäljiltä arvaisikin. Harvalla kun taitaa olla pokkaa siihen, että julkisesti kirjoituksiani muiden kanssa puisi. Saattaisi pilkka osua omaan nilkkaan. Universaaleista yleisinhimillisistä ongelmista kun melkoinen osa täällä kirjoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla